Skip to content

הלוקסוס של נורמן

מותג המלונאות היוקרתי Small Luxury Hotels חודר לישראל: מלון הבוטיק נורמן, שעתיד להפתח בסוף השנה בלב תל אביב, ימותג SLH. זהו המלון התל אביבי הראשון של רשת מלונות הבוטיק הבינלאומית. מחיר הלינה במלון ינוע בין 450 דולר בממוצע לחדר ללילה ל-2,000 דולר לסוויטה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
הדמיה של מלון נורמן שייפתח בסוף השנה ברחוב נחמני בתל אביב. שימור עם מערכות מתקדמות. ( צילום: (הדמיות 3dvision)
מלון נורמן שייפתח בסוף השנה ברחוב נחמני בתל אביב. שימור עם מערכות מתקדמות. ( צילום: יואב מסר אדריכלים)

 

מותג המלונאות היוקרתי Small Luxury Hotels (http://www.slh.com)  מצרף לראשונה מלון בתל אביב, את מלון נורמן שייפתח בסוף השנה.

זהו המלון השני של הרשת בישראל. המלון הראשון הוא מלון ארמון האפנדי בעכו. מלון האפנדי הוא מלון בוטיק שעבר עבודת שימור ושחזור מורכבת, שהולידה מלון יפהפה ויחיד במינו.

 

הדמיית חדר במלון נורמן. חדרים רחבי ידיים. (הדמייה: הדמיות 3dvision)
הדמיית חדר במלון נורמן. חדרים רחבי ידיים. (הדמייה: הדמיות 3dvision)

הרשת מציעה מגוון של 520 מלונות קטנים וייחודיים, שאינם מאוגדים ברשתות, ביותר מ-70 מדינות, כאשר הבחירה היא במלונות מיוחדים שמספקים חווייה. 

באתר מבטיחים שמלון נורמן  נשאר נאמן למבני הבאוהאוס המקיפים אותו וכולל אוסף של אמנות בתוכו. ישיבה על הגג תספק פנורמה מרחיבת לב על העיר הלבנה.

מלון נורמן ברחוב נחמני 25-23, בכיכר אלברט, הוא מלון דה לקס שיהווה תחרות משמעותית למלונות היוקרה בקו החוף של תל אביב. לא מעט מלונות בוטיק נפתחו בשנים האחרונות באזור שדרות רוטשילד. המצטרף החדש בתחום הוא מלון עלמה, שהוקם בבנין היסטורי לשימור, ברחוב יבנה 23, פינת רחוב אחד העם. לפניו נפתחו מלון מונטיפיורי, טאונהאוס ורוטשילד 71 בשדרות רוטשילד, הוטל B בברדיצ'בסקי ומלון TLVבראון שברחוב קלישר. מלונות אלה פונים במפורש אל תיירים מחו"ל, בין אם הם אנשי עסקים ובין אם הם מטיילים יחידים, ואינם מיועדים לקבוצות או למשפחות.

המבנה נתלה באוויר

אדריכל יואב מסר מחברת "המלך אלברט", שהוקמה לצורך פרוייקט בניית מלון המלך אלברט, אומר שמדובר במלון יוקרה בן 50 חדרים וסוויטות שממוקם בשני מבנים לשימור שנבנו בשנות ה-20 של המאה הקודמת. "אנחנו מתעסקים בפרוייקט שימור של 6,000 מטרים רבועים, עם מערכות מתקדמות של מלונאות בתוך המבנה", אומר מסר, "שמרנו על המעטפת, תלינו את המלון באוויר, חפרנו חניון גדול, הטמענו מערכת של תקשורת מחשבית ולא תקשורת רגילה".

לדברי מסר, ההשקעה עד כה בפרויקט עומדת על יותר מ-25 מיליון דולר, לא כולל מחיר הקרקע: "זהו פרויקט שהמשרד עובד עליו כבר למעלה מחמש שנים ואנחנו עושים בו דברים מאד מיוחדים, מתוך אמונה אמתית שזה מה שמגיע לנו בתל אביב. לחיות כמו שאנחנו אוהבים לחיות, את החיים האינטנסיביים, ולא רק בשפת הים".

אדריכל יואב מסר. פרוייקט של חמש שנים
אדריכל יואב מסר. פרוייקט של חמש שנים

המלון כולל 50 חדרים וסוויטות. בריכת שחיה על הגג, ספא, לובי גדול מאד, חדרי ישיבות, מסעדה, גינה יפה בחזית והרבה שטחי ציבור. "בגלל שהמלון כה גדול, יש בו מגוון של חדרים – חדרים הסטוריים, חדרים באגף חדש, חדרים בווילה. אני כארכיטקט מאד מתרגש", אומר מסר.

עיצוב הפנים נעשה על ידי מעצבים מאנגליה האחראים לעיצוב של ארט קלאב – מועדון בלב לונדון המשלב מסעדות, ששופץ לאחרונה. את המסעדה תפעיל קבוצת ירזין הישראלית.

הקטור דה גלארד מקנדה, מומחה בפתיחת מלונות יוקרה ברחבי העולם, נשכר על ידי חברת המלך אלברט לפתוח את המלון.

המלון מורכב משני בניינים: הבית בנחמני 23 תוכנן ע"י אדריכל מ. צ'רנר עבור בשנת 1925 כאשר החזיתות הן בסגנון אקלקטי עם השפעה מזרחית בקומת הכניסה ובהשפעת הרנסנס בקומות העליונות. הבניין בנוי מסיליקט ומחופה בטיח כדוגמאת הרוסטיקה הפלורנטינית. נחמני 25 הוא בית חסיה ואיסר רומנוב, תוכנן ע"י האדריכל ליאון אדלר בשנת 1923 ונבנה בשנת 1925. המבנה סימטרי וקלאסי, בעל חשיבה מודרניסטית שהיתה חדשנית לאותה תקופה. המבנה בעל קווים פשוטים וישרים ונקי מקישוטים ועיטורים. שני המבנים שומרו בשנת 2012 על ידי האדריכל מסר.

מחיר החדרים ינוע ממחיר ממוצע של 450 דולר לחדר, ליותר מ-2,000 דולר לסוויטה.

מסר מוסיף שקהל היעד הוא תיירות איכותית שמוכנה לשלם ומעריכה את הצד האורבני, בלב העיר הלבנה, אותו קהל שמעדיף לגור בעיר ההסטורית ולא במלונות של רשת. "מי שרוצה מלון תל אביבי בבניין לשימור בלב של הלב התל אביבי – הוא קהל היעד. אלה שיפנו שמאלה בירושלים לקינג דיווד, יפנו ימינה בתל אביב לנורמן".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן