Skip to content

גורמה צרפתי בישראל

עמי הירשטיין, מנכ"ל רשת מלונות דן וצבי פלג, מנכ"ל רשת אורט ישראל חתמו על הסכם שיתוף פעולה מקצועי בלעדי של "דן גורמה" המרכז הקולינרי הגבוה לאמנויות הבישול בישראל עם בית ספר FERRANDI מפריז צרפת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

שיק צרפתי-ישראלי: עמי פדרמן, נשיא התאחדות המלונות בישראל, כריסטוף ביגו, שגריר צרפת בישראל, עמי הירשטיין, מנכ"ל מלונות דן ומישל מואיזל מנהל הפיתוח הבינלאומי של בית ספר FERRANDI מצרפת. (צילום: סיון פרג')
שיק צרפתי-ישראלי. מימין: עמי פדרמן, נשיא התאחדות המלונות בישראל, כריסטוף ביגו, שגריר צרפת בישראל, עמי הירשטיין, מנכ"ל מלונות דן ומישל מואיזל מנהל הפיתוח הבינלאומי של בית ספר FERRANDI מצרפת. (צילום: סיון פרג')

 

עמי הירשטיין, מנכ"ל רשת מלונות דן וצבי פלג, מנכ"ל רשת אורט ישראל חתמו על הסכם שיתוף פעולה מקצועי בלעדי של "דן גורמה" המרכז הקולינרי הגבוה לאמניות הבישול בישראל עם בית ספר FERRANDI המוביל בצרפת.

החתימה על ההסכם נערכה במעמד שר התיירות, סטס מיסז'נקוב, שגריר צרפת בישראל, כריסטוף ביגו, עמי פדרמן, נשיא התאחדות המלונות בישראל, עמי פדרמן ומישל מואיזל, מנהל הפיתוח הבינלאומי של בית ספר FERRANDI מצרפת.

במסגרת ההסכם המיוחד, יתקיימו ב"דן גורמה" סדנאות של שפים אורחים מצרפת שייערכו בפני הסטודנטים בבית הספר, שפים ישראלים מ"דן גורמה" יעבירו הדרכות לסטודנטים של בית ספר FERRANDI הפריזאי. בנוסף, יהיו חילופי סטודנטים בין בתי הספר, הכוללים סטאז'ים של סטודנטים מדן גורמה במסעדות מובילות בצרפת.

לטובת האירוע המיוחד, חבר השף של בית ספר FERRANDI מצרפת, אנטואן שפאר, לטבחים ממלונות דן ולסטודנטים ב"דן גורמה", אשר הכינו יחד את הארוחה שהוגשה באירוע, על טהרת המטבח הצרפתי, כמובן.

עמי הירשטיין מנכ"ל מלונות דן, הביע את שמחתו על חתימת ההסכם בציינו שזו תעודת כבוד עבור דן גורמה לחבור למוסד קולינרי כה מוביל.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן