Skip to content

לפיד: "אין סיכוי שאצטרף ל'קדימה'"

הבחירות כבר באוויר, תרתי משמע. הפייסבוק הפך לכיכר העיר והמועמדים מדברים ישירות לבוחרים. לפיד על יחימוביץ': "שייכת לשמאל הרדיקלי". יחימוביץ על ההתייעצויות של לפיד ולבני עם אולמרט: "מעשה לא חינוכי ושגוי ציבורית, שמאותת לציבור ששחיתות ופלילים בצמרת השלטון הם עניין פעוט ומקובל"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הבחירות כבר באוויר, תרתי משמע. הפייסבוק הפך לכיכר העיר והמועמדים מדברים ישירות לבוחרים. לפיד על יחימוביץ': "שייכת לשמאל הרדיקלי". יחימוביץ על ההתייעצויות של לפיד ולבני עם אולמרט: "מעשה לא חינוכי ושגוי ציבורית, שמאותת לציבור ששחיתות ופלילים בצמרת השלטון הם עניין פעוט ומקובל"

מאת צבי זינגר

המערכה הפוליטית מתחממת – גם בפייסבוק. אם לשפוט עפ"י המתרחש היום, זו תהיה אחת החזיתות העיקריות במערכת הבחירות הקרבה והזירה העיקרית לחילופי המהלומות המילוליות בין היריבים הפוליטיים השונים.

לפיד: "לא" לקדימה ולעבודה.

הלילה עשה זאת יאיר לפיד. "צריך כנראה להבהיר משהו: אין שום סיכוי שאצטרף ל'קדימה'", כתב בעמוד ה'פייסבוק' שלו. "מדובר בחבורה של פוליטיקאים ציניים שנפלטו ממפלגות אחרות שאין לאף אחד מושג במה – אם בכלל – הם מאמינים, ואין שום דרך או תסריט שאצטרף אליהם. מספיק ברור?" הודעתו החד משמעית הזו היתה בתגובה על פנייתה הפומבית של יו"ר "קדימה", ח"כ ציפי לבני, השבוע.

לפיד הבהיר גם כי אינו מתפעל גם מהרעיון להצטרף למפלגת העבודה. "שלי יחימוביץ' היא ח"כית ראויה, אבל היא שייכת לשמאל הרדיקלי, גם כלכלית וגם מדינית, ואני לא יכול לחבור לאנשים שאין לי איתם חיבור אידיאולוגי". לפיד הבהיר גם כי אינו מתכוון להיות חלק מגוש השמאל. "אני ממש לא חלק מגוש השמאל, ואשב בכל ממשלה שתקבל את עקרונות הליבה שלי: שינוי שיטת המשטר, ביטול חוק טל, שינוי בחלוקת המשאבים לטובת מעמד הביניים".

ח"כ שלי יחימוביץ' לא נותרה חייבת והגיבה, כבר הבוקר, בדף הפייסבוק שלה: "יאיר לפיד אמר בכנס סגור (אגב מה הסיפור של כנסים סגורים? למה שהכל לא יהיה שקוף ופתוח?) שהוא לא יצטרף למפלגת העבודה כי אני רדיקלית מדי. אז ככה: קודם כל זאת הודעה מוזרה כי אף אחד לא הציע לו להצטרף לעבודה. ושנית, אם סוציאל דמוקרטיה, שהיא כלכלה מאוזנת של מצד אחד שוק חופשי ומצד שני אחריות המדינה וצדק חברתי זה רדיקלי מדי – עדיף שיצטרף מיד לנתניהו הקפיטליסט".

 

אולמרט, טוב למתמודדים? (ויקיפדיה)

יחימוביץ', אגב, הבהירה כבר אתמול בעמוד הפייסבוק שלה כי אינה מתלהבת מלפיד ומח"כ ציפי לבני ותקפה את ההתייעצויות שהם מנהלים עם אהוד אולמרט. " בהתחלה חשבתי שאני לא שומעת טוב, אבל הבוקר התברר שיש פשוט עליה לרגל לביתו של מי שיושב על ספסל הנאשמים ונאשם בעבירות חמורות – רוה"מ לשעבר אהוד אולמרט", כתבה בעמוד הפייסבוק שלה. "קודם היה זה יאיר לפיד שהתייעץ אתו, וכעת זוהי יו"ר קדימה ציפי לבני שעוסקת בחנופה לנאשם אולמרט, והולכת אליו היום לקבל את ברכתו (!).

"זו התנהגות קלוקלת, ששמה ללעג את המאמצים של גורמי שלטון החוק להוציא את הצדק לאור. זה מעשה לא חינוכי ושגוי ציבורית, שמאותת לציבור ששחיתות ופלילים בצמרת השלטון הם עניין פעוט ומקובל. אז לא, זה לא מקובל!"

ואילו יו"ר האופוזיציה ויו"ר "קדימה", ציפי לבני, פרסמה הלילה בעמוד הפייסבוק שלה כי אירחה אמש בביתה את חברי הכנסת שהביעו בה תמיכה בהתמודדות המחודשת לראשות קדימה. "אני מלאת הערכה לכל מי שבחר להלחם איתי את המלחמה על פניה של המדינה , דרך הבחירה המחודשת בקדימה. כולנו מבינים שהבחירות הללו לא תקבענה רק את זהות יו״ר המפלגה – הן תקבענה אם נתניהו ישאר ראש ממשלת ישראל. אני בטוחה בנצחון וגאה שיש לצידי חבורה בטוחה, איכותית ונחושה כמו שראיתי הערב".

1 Comment

  1. סמי אלקלעי
    20 בינואר 2012 @ 20:51

    התיעצויות יאיר לפיד עם חבר המשפחה אהוד אולמרט הן יותר מלגיטמיות,אהוד אולמרט ידיד וחבר המשפחה מזה שנים רבות,בעיותיו המשפטיות שעדיין לא הוכחו והן כולן בגדר שמועות וחצאי אמיתות לא הופכות אותו למצורע או לאיש שדעתו לא רצויה, ולכן כל עוד הוא זכאי ולא הורשע על ידי בית משפט אין ליאיר לפיד כל בעיה מוסרית עם קבלת עצות ממנו,יתרה מכך חברות בת שנים נמדדת דווקא ברגעים כאלו בו האחד נמצא בבעיה וחבריו אינם זונחים אותו זוהי המשמעות האמיתית לחברות אמת,זו לא צריכה להיות הבעיה שבגינה יתעמעם זוהרו או נוריד לו ניקוד.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן