Skip to content

צה"ל והמנהל האז' הרסו 6 מבנים במאחז מעלה רחבעם

כל דרכי הגישה למאחז חסומות. ראש המועצה האזורית: "אני קורא לראש הממשלה להתערב באופן מיידי ולעצור את ההרס במעלה רחבעם. אין מקום להריסה של יישובים שאינם מוסדרים ושניתן למצוא פתרונות אחרים על פי כללי החוק והצדק"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כוחות צבא, משטרה ומנהל אזרחי הגיעו הבוקר (רביעי) למאחז מעלה רחבעם שבגוש עציון והחלו להרוס מבנים במקום באמצעות טרקטורים. בסיום הפעולה נהרסו שישה מבנים ביישוב. כל דרכי הגישה אל המאחז נחסמו בשל אפשרות לזליגת מתנחלים שיפריעו לביצוע ההריסה. אדם אחד נעצר.

במאחז  גרות כיום כעשרים משפחות והוא נבנה ברובו על אדמות מדינה. בשנה האחרונה הוקמו במקום כמה מבנים ללא היתר ונגדם הוצאו צווי ההריסה. ככל הנראה, אלה המבנים אשר נהרסו הבוקר.

ראש המועצה האזורית גוש עציון, דוידי פרל, הגיב הבוקר ואמר: "אני קורא לראש הממשלה להתערב באופן מיידי ולעצור את ההרס במעלה רחבעם שנעשה ללא סיבה וללא תועלת. דו"ח לוי שהזמינה ממשלת ישראל קבע כי אין מקום להריסה של יישובים שאינם מוסדרים ושניתן למצוא פתרונות אחרים על פי כללי החוק והצדק". 

מבט מהרודיון על מעלה רחבעם (צילום: דרור אבי, ויקימדיה)
מבט מהרודיון על מעלה רחבעם (צילום: דרור אבי, ויקימדיה)

 

1 Comment

  1. דרורי בר לבב
    13 בפברואר 2013 @ 17:58

    שיהיה ברור לכולם שדוידי עומד מאחורי הפינוי הזה. שלאף אחד לא תהיה טעות: לא מפנים 7 בתים בגוש עציון בתוך אדמות מדינה ללא שיתוף פעולה של ראש המועצה . אין דבר כזה . אני רק מקווה שתושבי גוש עציון כבר הבינו שלאדם הזה אסור להיות ראש מועצת גוש עציון ויראו לו ולסגנו את הדרך הביתה כמה שיותר מהר!!!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן