סטייל איטלקי
אין כמו חג האהבה וולנטיין כדי לבשר על הגעתו לישראל של פרי שיתוף הפעולה בין שני מותגי-העל האיטלקיים גוצ'י ופיאט. בחודש נובמבר 2011, שבוע אחרי שג'ניפר לופז גוייסה על מנת למכור מכוניות פיאט 500 לאמריקאים, התבשרנו על תחילתו של שיתוף פעולה בין גוצ'י לפיאט – Fiat 500 by Gucci. היתה זו שנה של פעמיים כי טוב: חגיגות 150 שנה לאיחוד איטליה וחגיגות 90 שנות פעילות של מותג העל היוקרה גוצ'י.
בעיצוב הרכב השתתפה פרידה ג'יאניני, המנהלת הקריאטיבית של בית האופנה גוצ'י ואחת הנשים החזקות והדומיננטיות בתעשיית האופנה. ג'יאניני שיתפה פעולה עם צוות המעצבים של חברת פיאט ויחד יצרו מהדורה מיוחדת ומוגבלת של רכב, שמשלב אלגנטיות יוקרתית ונקייה, הקפדה על איכות חומרי הגלם ועל גימור ותשומת לב לפרטים הקטנים.
נטשה פולי, דוגמנית-על, הצטלמה לקמפיין הפרסומת המקורי שליווה את השקת הרכב ברומא, פריז, לונדון וטוקיו. לבושה גוצ'י, כמובן.
בהתאם לטרנד שילווה אותנו בעונת אביב-קיץ 2013, ניתן להשיג את הרכב במראה עכשווי בצבע לבן או שחור. הגרסה השחורה של המכונית בעלת גימור כרום יוקרתי ועיצוב פנים בכרום ולבן.
עכשיו כשניתן לרכוש את הרכב גם בישראל, מתבקשת השאלה: את מי הייתם מעדיפים לקחת הביתה – את הרכב או את נטשה? או אולי את שניהם?
[related-posts title="רוצים להתעדכן? כנסו לקרוא:"]