Skip to content

אשת הכדורסלן: רצחתי אותו כי הוא צפה בפורנוגרפיית ילדים

מת'יו וייט, כוכב כדורסל לשעבר, נרצח ביום שלישי בשנתו. אשתו, שהודתה ברצח: "אני אוהבת ילדים. הייתי חייבת לעשות את זה"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מריה ריי גרסיה-פיון, האישה שרצחה את בעלה, הכדורסלן לשעבר מת'יו וייט, השתמשה בשני סכינים כשדקרה אותו שוב ושוב בצווארו. על כך מדווח אתר החדשות מפילדלפיה פילי.קום.

"תפסתי אותו כשהוא צופה בפורנוגרפיה של בנות צעירות", אמרה גרסיה-פיון בת ה-52 לשוטרים שעצרו אותה, "אני אוהבת ילדים. הייתי חייבת לעשות את זה". 

אני אוהבת ילדים. גרסיה-פיון (מקור צילום: משטרה מקומית)
אני אוהבת ילדים. גרסיה-פיון (מקור צילום: משטרה מקומית)

גרסיה-פיון דקרה את וייט בשנתו בביתם שבעיר מדיה במדינת פנסילבניה. וייט התעורר וניסה להיאבק, אבל לא היה לו שום סיכוי מול מריה הזועמת. לאחר שהשלימה את הרצח, החליפה את בגדיה, הלכה לביתה של חברה והתוודתה בפניה על מה שעשתה. החברה התקשרה למשטרה והודיעה לה על הרצח. השוטרים, שהגיעו אל ביתם של בני הזוג, מצאו את וייט מת במיטתו. באותם רגעים ממש שבה גרסיה-פיון לביתה, ובו במקום נעצרה על ידי השוטרים כחשודה ברצח מדרגה ראשונה וברצח מדרגה שלישית. 

מת'יו וייט היה שחקן כדורסל מוכר. הוא התנשא לגובה 2.08 מטרים, למד באוניברסיטת פנסילבניה היוקרתית והיה כוכב קבוצת הכדורסל של האוניברסיטה, שהגיעה עד לפיינל פור בשנת 1979. בפיינל פור הובסה פנסילבניה על ידי מישיגן סטייט, בהנהגת מג'יק ג'ונסון. וייט קיווה להיבחר במקום גבוה בדראפט, אבל פורטלנד בחרה בו רק בסיבוב החמישי. הוא לא שיחק ב-NBA, לעבור לאירופה ושיחק 12 עונות בספרד.

את מריה ריי גרסיה-פיון פגש וייט במהלך הקריירה שלו בספרד. השניים נישאו ונולדו להם שני ילדים, מאט ג'וניור ואנה. לאחר מכן עברו להתגורר בארצות הברית. גרסיה-פיון עבדה כמורה מחליפה בבית ספר יסודי. וייט השלים תואר במינהל עסקים ומאז פרישתו מכדורסל ביקש להשתלב בשוק ככותב תוכניות עסקיות. ב-2010 עבר שבץ שהותיר אותו עם פלג גוף שמאלי מוחלש.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן