Skip to content

זעזוע בארגנטינה: אשה נישאה לגבר שרצח את אחותה התאומה

לפני שלוש שנים ירה ויקטור סינגולאני למוות בחברתו לשעבר, ג'והנה קאסאס. אתמול נשא לאישה את אחותה התאומה של ג'והנה, אדית. אספסוף זועם שהתכנס סביב משרד רישום הנישואין רגם את הבניין באבנים ובביצים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הרבה דברים מוזרים יכולים לקרות ביום ולנטין הקדוש, היום המסמל את חג האהבה בתרבות הנוצרית. אבל דומה כי זה שהתרחש אתמול בארגנטינה הוא מהביזאריים ביותר שניתן להעלות על הדעת: אדית קאסאס נישאה לרוצחה של אחותה התאומה.

זה היה טקס נישואין ללא משפחת הכלה, שבאופן טבעי לא רצתה אפילו לשמוע על הרעיון הזה. גם השכנים, שהכירו היטב את אותה פרשת רצח, התנגדו בחריפות. למעשה, בשלב מסוים התגודדו המוני בני אדם סביב המשרד לרישום אזרחי, בו נערך הטקס, והשליכו עליו אבנים וביצים.

זה הולך ככה: אדית קאסאס, בת 23, משוכנעת שבחיר ליבה, ויקטור סינגולאני, חף מפשע. שלא הוא רצח את אחותה התאומה. וכל זאת, למרות שבית משפט בארגנטינה דווקא הרשיע אותו ושלח אותו ל-13 שנות מאסר. כמובן שגם החתן טוען שהוא חף מפשע, ולא זו בלבד אלא שבקרוב עתיד להתקבל הערעור שהגיש על הרשעתו. שניהם גם רוצים להוליד צאצאים, אלא שככל הנראה השאיפה הזו תצטרך להמתין קצת. בינתיים, מייד לאחר הטקס, נלקח סינגולאני בן ה-28 בחזרה אל תא הכלא שלו, כשידיו אזוקות, ושוטרים מלווים אותו מכל צדדיו. הכלה המאושרת, לעומת זאת, נאלצה להמתין במשרד רשם הנישואין עד שההמון הזועם התפזר.

אמה של הכלה משוכנעת שהילדה יצאה מדעתה. היא ניסתה למנוע את קיומה של החתונה, אבל בית משפט פסק כי אדית מסוגלת לקבל בעצמה את החלטותיה ולשאת בתוצאותיהן.

וכל זה מתרחש, כאמור, על רקע פרשיית הרצח של ג'והנה קאסאס. לפני שלוש שנים נמצאה גופתה של האחות התאומה, אז בת 20, בשדה בעיירה פיקו טרונקאדו שבפרובינציה הדרומית סטנה קרוז. ג'והנה נרצחה ביריות כששני כדורים ניקבו את חזה. המשטרה פתחה בחקירה ועד מהרה נעצר סינגולאני, שהיה בן זוגה לשעבר של ג'והנה.יחד עימו עצרה המשטרה גם את מרקוס דיאז, שהיה בן זוגה של ג'והנה בזמן הרצח, אבל דיאז שוחרר מאוחר יותר כשלא נמצאו כל ראיות נגדו. סינגולאני הועמד לדין, הורשע וכאמור, נשלח למאסר ממושך.

סינגולאני סיפר בשידור רדיו בתחנה מקומית כי יחסיו עם אדית קאסאס החלו מייד לאחר שנפרד ביוזמתו מג'והנה, ושלא היה לו דבר וחצי דבר עם רציחתה. "כל העדויות מצביעות על כך שמדובר באדם אחר", אמר.

אמן של התאומות, מרסלינה דל כרמן אוריאנה, אמרה אתמול כי אינה מסוגלת להבין את החלטתה של ביתה להינשא לרוצח אחותה. "תמיד אמרתי שהיא מאויימת על ידי משפחת סינגולאני", אמרה, "אני חוששת שמשהו עלול לקרות לה, משום שהוא רוצח ומניפולטור".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן