Skip to content

ישראל אפשרה ל-7 פצועים סורים להתאשפז בישראל

החלטה יוצאת דופן: היום בצהריים אפשר צה"ל ללוחמים סורים מכוחות המורדים, שנפצעו סמוך לגבול, להתאשפז לטיפול בבית חולים בארץ. שניים מהם הוכנסו מייד לניתוח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

גבול ישראל סוריה (צילום: דו"צ)
מלחמה עקובה מדם על גבול ישראל סוריה (צילום: דו"צ)

שבעה אזרחים סורים, שנפצעו בקרבות בין המורדים לבין הצבא הסורי סמוך לגבול ישראל-סוריה,  פונו לקבל טיפול רפואי בבית החולים זיו בצפת. כך אישר בצהריים (שבת) דובר צה"ל. הפצועים הגיעו לאזור הגבול בצפון הרמה ומשם הועברו לבית החולים. מצבם של שניים מהם כנראה קשה והם הוכנסו מייד לניתוח. מצבו של אחד מהם, שהוגדר אנוש, התייצב. מדובר צה"ל נמסר, כי "כוח צה"ל העניק סיוע רפואי לחמשת הפצועים סמוך לגדר המערכת, והם הועברו להמשך טיפול". 

למגפון נודע, כי כוח צה"ל זיהה את הלוחמים, שהיו לא חמושים, בקרבת הגבול ברמת הגולן. לאחר החלטה שהתקבלה בשטח, וכשהבינו שמדובר בפצועים, הוחלט להביאם לשטח ישראל. 

במהלך היום דיווחה האופוזיציה הסורית כי המורדים השתלטו על עמדה צבאית בעיירה חאן ארנבה, הסמוכה לגבול עם ישראל. לפי הדיווח הצליחו המורדים להשתלט על אמצעי לחימה שונים. סוכנות הידיעות הצרפתית אף דיווחה, בהסתמך על מידע שמסר ארגון זכויות האדם הסורי, כי הצבא הסורי הפציץ עמדות בשטח הפסקת האש עם ישראל, בתגובה לפעולות המורדים.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן