Skip to content

מינדי מקרידי מתה בגיל 37

במשטרה סבורים כי התאבדה. גופתה הירויה של זמרת הקאנטרי המצליחה נמצאה על מרפסת ביתה, חודש לאחר שבן זוגה מת באותו המקום
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
התמכרויות, אלכוהול, אישפוזים ומוסיקה. מינדי מקרידי (מקור: ויקימדיה).

גופתה של זמרת הקאנטרי המצליחה מינדי מקרידי נמצאה שלשום במרפסת ביתה שבמדינת ארקנסו, לאחר שירתה בעצמה למוות. מקרידי, שניהלה חיים סוערים מאוד, התאבדה באותו מקום בו שם קץ לחייו גם בן זוגה, דייוויד וילסון, בחודש שעבר.

מקרידי התפרסמה לראשונה בשנת 1996, כששורה של שירים שהקליטה באלבום הבכורה שלה, "עשרת אלפים מלאכים", הפכו ללהיטים. להיטה המצליח ביותר, "גברים עושים זאת כל הזמן", זינק אל ראשות מצעד שירי הקאנטרי. מקרידי עצמה התקשתה לשחזר את אותה הצלחה, על אף שעד שנת 2010 הוציאה ארבעה אלבומים נוספים.

משרד השריף של מחחוז קליברן דיווח כי אנשיו הוזעקו לביתה של מקרידי לאחר שקיבלו דיווח על קולות ירי שנשמעו ממנו. השוטרים מצאו את מקרידי במרפסת הקדמית של ביתה שהבר ספרינגס, כמאה קילומטרים מבירת המדינה ליטל רוק. רופא קבע את מותה במקום, "ממה שנראה כמו פצע ירייה עצמי יחיד שנגרם על ידי רובה צייד".

מקרידי ניסתה להתאבד לפחות שלוש פעמים מאז שנת 2005. בין השאר, הוגש נגדה כתב אישום על שניסתה להשיג במירמה כדורי אוקסיקונטין לטיפול בכאבים. היא הודתה, אך שנה לאחר מכן הפרה את תנאי הערבות שבגינם שוחררה כשנתפסה נוהגת בגילופין. במאי 2010 אושפזה לאחר שנטלה מנת יתר של סם ממכר בבית אמה שבפלורידה. "חיי הם בלגאן מקסים ותוהו ובוהו מאורגן", אמרה בראיון לסוכנות איי.פי באותה שנה, "זה תמיד היה ככה. כל חיי נמשכו אלי כל מיני דברים, וההיפך, מה שהפך שרשרת של סיוטים כאוטיים, או שאני יוצרת את הכאוס בעצמי. אלה הם חייו של ידוען, של ידוען גדול ועצום".

רשת הטלוויזיה "פוקס ניוז" דיווחה כי לפני מספר שבועות הורה בית משפט למקרידי להיכנס לטיפול גמילה  מאלכוהול, לאחר שנקבע כי אינה מסוגלת לטפל בעצמה ובילדיה. הילדים נלקחו בינתיים לטיפול במשפחת אומנה ומקרידי אישפזה את עצמה.

ב-2010 הופיעה מקרידי בתוכנית הטלוויזיה "ידוענים נגמלים", בה סיפרה על בעייתה ההתמכרות שלה לאלכוהול. מקרידי עלתה שוב לחדשות בדצמבר 2011, כאשר לקחה ללא רשות את בנה זאנדר – המשותף לה ולזמר הקאנטרי בילי מקנייט – מבית סבתו בפלורידה, שקיבלה עליו אפוטרופסות כבר ב-2007. מאוחר יותר נמצא זאנדר על ידי המשטרה כשהוא מסתתר, יחד עם אמו, בארון חדר השינה של בית קיץ בארקנסו.

מקרידי דיברה לאחרונה בגלוי על ייסוריה בעקבות מותו של בן זוגה, דייוויד וילסון, ב-13 בינואר. את וילסון, שהפיק את אלבומה האחרון והיה אביו של בנה השני, הגדירה "נפש תאומה". "אלה שהכירו ואהבו אותו, יתגעגעו אליו", אמרה, "אלו שלאא הכירו את דייוויד החמיצו את ההזדמנות להכיר אדם אוהב ומוכשר". השניים ניהלו מערכת יחסים למעלה משנתיים ובנם המשותף, זיין, נולד לפני כתשעה חודשים. לאחר מותו פרסמה מקרידי הודעה בה מסרה כי וילסון שימש כדמות אב לשני ילדיה.

בעקבות פרסום הידיעה על מותה הצהירו כמה זמרי קאנטרי ידועים על אבלם. "גדלתי על המוסיקה של מינדי מקרידי", כתבה זמרת הקאנטרי קארי אנדרווד, זוכת "כאמריקן איידול" מ-2005, "…כל כך עצוב לבני משפחתה הלילה. אני שולחת להם הרבה תפילות הלילה". נטלי מיינס מה"דיקסי צ'יקס" כתבה: "טרגדיה גדולה מכדי שניתן יהיה להתגבר עליה. נוחי בשלום, מינדי מקרידי".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן