Skip to content

אש נורתה על רכב אחיו של השוטר מ"השוטרים הנוקמים"

אלמוני ירה לעבר רכבו של זוהר חדד, אחיו של אלדד חדד, בלש שריצה מאסר על חלקו בפרשיית "השוטרים הנוקמים" מנהריה. הערכה ראשונית של המשטרה גורסת כי הירי בוצע בגלל סכסוך אישי של חדד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אש נורתה אמש (ב') לעבר רכבו של זוהר חדד (50), אחיו של השוטר לשעבר, אלדד חדד שריצה עונש מאסר בפרשה שכונתה פרשת "השוטרים הנוקמים" בנהריה. אתמול בסמוך ל-20:45, כשנסעה אשתו ברכבם המשותף פתח אלמוני באש לעבר הרכב. האישה לא נפגעה מהירי.

זוהר חדד אמר כי זהו הניסיון השלישי לפגוע בו, וכי לדעתו חייו בסכנה: "אתמול חזרה אשתי עם הרכב בשעה שאני חוזר מהעבודה. מי שירה חשב שאני באוטו. אשתי יצאה מהרכב וראתה אותו. היא צעקה לו 'מה אתה עושה יכולת להרוג אותי', והוא נמלט. הזהרתי ואמרתי שחיינו בסכנה. הזהרתי ואני מזהיר שוב". בעבר נורה חדד ברגלו ואושפז בבית החולים בנהריה. לפני כחודש וחצי הוסרה מעליו השמירה המשטרתית שבה היה נתון. השמירה הוסרה בעקבות הערכת המשטרה שהוא אינו נמצא עוד בסכנה.

בבדיקת המשטרת נמצאו סימנים של קליע אחד בגוף הרכב אך עם זאת קיימת הערכה משטרתית ראשונית שהירי בוצע עקב סכסוך אישי, ולא בהקשר לפרשת "השוטרים הנוקמים". היום תבחן המשטרה שוב את נושא חידוש האבטחה לגביו.

פרשת "השוטרים הנוקמים" החלה כשבשנת 2006 הניחו ארבעה מהשוטרים מטעני חבלה מתחת למכוניתו של העבריין מיכאל מור ועל אדן חלון בבית השייך לו, כדי לנקום בו. נוסף על אלדד חדד, שהיה בלש בימ"ר גליל, הורשעו השוטרים יניב אשור, יוסי לוי ורמי מוסא בעבירות של גרימת נזק, עבירות בנשק, מרמה והפרת אמונים. ארבעה חודשים לאחר מכן נגזרו עליהם שנת מאסר בפועל ושנה נוספת על תנאי. השוטרים החלו לרצות את עונשם ב-20 באוקטובר 2010. לאחר שריצו שני שליש מתקופת מאסרם, שוחררו מהכלא לפני כשנתיים.

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן