Skip to content

כתב אישום ברצח האישה שבתה התינוקת נמצאה משוטטת

תושב בסמת טבעון מואשם ברצח האלה זובידאת, שבתה התינוקת נמצאה משוטטת בסמוך לבית העלמין. הצעיר העיד כי הסיע את האישה ובתה אך טען כי הוריד את שתיהן בסמוך לכניסה ליישוב אבטין
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כתב אישום ברצח הוגש הבוקר בבית המשפט המחוזי בחיפה, על ידי פרקליטות מחוז חיפה באמצעות עו"ד אפרת גרינבוים, נגד אחמד (בן בורהאן) זובידאת בן 22, תושב בסמת טבעון, בגין ביצוע עבירות של רצח בכוונה תחילה, חטיפה, התעללות בקטין והשארת ילד ללא השגחה במטרה לנטוש את הילד.

על פי כתב האישום, ב-4 בינואר השנה התקשרה המנוחה, האלה (מריה) זובידאת תושבת בסמת טבעון,  אל הנאשם, המתגורר ליד הוריה. בסביבות השעה 18:30, בעקבות שיחות הטלפון עם המנוחה, הגיע הנאשם בג'יפ אל ביתה של המנוחה ופגש בה. המנוחה והפעוטה נכנסו לתוך הג'יפ, והחלו בנסיעה משותפת עם הנאשם. בשלב מסוים, חטף הנאשם את המנוחה והפעוטה והסיען  לכיוון אזור בית לחם הגלילית.

נרצחה ב-13 דקירות סכין. המנוחה האלה מריה זובידאת (תצלום: משטרת ישראל)

אז, על פי כתב האישום, דקר הנאשם את המנוחה בסכין שהחזיק ברשותו 13 דקירות וגרם למותה. כל זאת עשה הנאשם כשהפעוטה נמצאת בסמוך לאמה בעת הרצח. לאחר שרצח הנאשם את המנוחה, הוא הפשיט אותה מבגדיה והשאיר את גופתה מוטלת בחורש הסמוך לבית לחם הגלילית. בהמשך, בסמוך לשעה 20:00, עזב  בג'יפ את אזור בית לחם הגלילית והפעוטה איתו, ונסע לכיוון אבטין. שם, ליד בית העלמין תל רגב, הוא הוריד את הפעוטה מהג'יפ ונמלט מהמקום. הפעוטה נותרה משוטטת לבדה בכביש החשוך הסמוך לבית העלמין.

הפרקליטות מייחסת לנאשם רצח בכוונה תחילה היות ו"במעשיו כמפורט לעיל:  גרם הנאשם למות המנוחה בכוונה תחילה, לאחר שהחליט להמיתה, והמיתה בדם קר, בלי שקדמה התגרות בתכוף למעשה, בנסיבות שבהן יכול לחשוב ולהבין את תוצאות מעשיו, ולאחר שהכין עצמו להמית אותה, והכין את הסכין שבה המית אותה". עם זאת, בכתב האישום לא נכתבה הסיבה לרצח. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על המשך מעצרו עד תום ההליכים.

[related-posts]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן