Skip to content

לשכת רה"מ: זיגייר לא עמד בקשר עם שירותי ביטחון באוסטרליה

עוד נאמר בהודעת לשכת רה"מ: "בין מדינת ישראל על כלל ארגוניה לבין ממשלת אוסטרליה וארגוני הביטחון האוסטרלים קיים שיתוף פעולה מצוין, תיאום מלא וקיימת שקיפות מלאה"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בן זיגייר לא היה בקשר עם שירותי וארגוני הביטחון האוסטרליים. כך מבהיר משרד ראש הממשלה, בהודעה מיוחדת שפרסם הערב.

בהודעה נאמר: "משרד ראש הממשלה מבקש לציין שבין מדינת ישראל על כלל ארגוניה לבין ממשלת אוסטרליה וארגוני הביטחון האוסטרלים קיים שיתוף פעולה מצוין, תיאום מלא וקיימת שקיפות מלאה בטיפול בנושאים העומדים על הפרק. בהמשך לפרסומים הרבים, מדגיש משרד ראש הממשלה כי למר זיגייר ז"ל לא היה קשר עם שירותי וארגוני ביטחון אוסטרליים".

מהודעת משרד ראש הממשלה ברור אמנם כי בניגוד למה שפורסם – המעשה שבגינו הואשם בן זיגייר, לא היה בגין קשר עם ארגון ביון ידידותי. עם זאת, לא ברור מה מידת החומרה של מעשהו. הערפל סביב נקודה זו לא פוזר. זו גם הפעם הראשונה שבה מאשר ראש הממשלה את זהותו של בן זיגייר – כאסיר X.

בתוך כך מפרסם היום השבועון הגרמני, "דר שפיגל", כי שני אזרחים ישראלים נוספים, נושאי דרכונים אוסטרליים – דייוויד ז. ופול י. – היו שותפים לזיגייר בהפעלת חברת קש שמכרה ציוד אלקטרוני לאיראן. עפ"י הכתבה פעלה החברה מבניין משרדים במילאנו.   גם שותפיו של זיגייר ביקשו, עפ"י הדיווח, לשנות את שמם כמה פעמים – ולכן עוררו את החשד של האוסטרלים.

 

[related-posts]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן