Skip to content

יורם גלובוס חשוד בהעלמת מס של 27 מיליון שקל

חשוד כי משך מחברות כ-27 מיליון שקל ולא דיווח על המשיכות כהכנסה ולא זקף ריבית רעיונית, בסכום של כ-15 מיליון שקל, כהכנסה. הובא אמש למעצר ושוחרר בערבות של מיליון שקל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יורם גלובוס מתל אביב, חשוד כי לא דיווח על משיכה של 27 מיליון שקל ולא על ריבית רעיונית, שהיה צריך לדווח, בסכום של כ-15 מיליון שקל. הוא הובא אמש למעצר ובית משפט השלום בתל אביב, בראשות השופטת תרצה שחם קינן, שחרר אותו מאוחר יותר תחת מגבלות ובערבות של מיליון שקל.

חברות העוסקות בקולנוע

החשוד, הוא בעלים ומפעיל מספר רב של חברות העוסקות בתחום הקולנוע, הפצת סרטים, ניהול אולמות קולנוע והפקה, בהן חברת סרטי גלובוס, הנשלטת על ידי חברה בשם ריאלטו אסטבלישמנט באחזקה משותפת עם החשוד.

יורם גלובוס (מקור: יו טיוב)
שוחרר בערבות ותחת מגבלות. יורם גלובוס (מקור: יו טיוב)

בדיקת תיקו במשרד השומה תל אביב 4 העלתה כי החשוד משך מהחברות כ-27 מיליון שקל ולא דיווח על המשיכות כהכנסה ולא זקף ריבית רעיונית, בסכום של כ-15 מיליון שקל, כהכנסה בתיקו האישי.

ביום 19.2.13 נפתחה במשרד חקירות מס הכנסה תל אביב, חקירה גלויה נגד החשוד ונגד מעורבים נוספים.

מהבקשה מתברר עוד כי בד בבד עם משיכת הסכומים הנ"ל מחברת גלובוס, הפסיקה החברה להגיש דוחות שנתיים למס הכנסה וחברת האם, ריאלטו, הודיעה למס הכנסה כי חברת גלובוס אינה פעילה, זאת החל בשנת 2003. בשנת 2007 חברת ריאלטו העבירה את כל הסכום לחובות מסופקים והסכום הזה נמחק מהמאזן.

מחברת גלובוס גרופ נמסר: "חברת גלובוס גרופ היא אחת מהחברות המובילות בתחום תעשיית הקולנוע בישראל ומעסיקה מאות עובדים. החברה ובעליה פועלים על פי חוק. מדובר במחלוקת אזרחית הנסובה סביב ריבית רעיונית… אנו משתפים פעולה עם גורמי החקירה".

".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן