Skip to content

איים בפייסבוק: "נתלה את יאיר לפיד וחבריו כמו שתלינו את המן"

משטרת פתח תקווה עצרה הבוקר צעיר שכתב בדף הפייסבוק דברי הסתה בגנות לפיד והתפלל להשמדת הערבים, השמאלנים, הח"כ וחבריו. "כהנא צדק – ת ג מחיר בדם", כתב. הצעיר: "מותר לי להביע דעה"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משטרת פתח תקווה, עצרה אתמול (שלישי) צעיר (29) תושב פתח תקווה, בחשד שאיים בדף הפייסבוק על ח"כ יאיר לפיד, יו"ר יש עתיד. החשוד עצמו מוכר למשטרה עקב מעורבותו לכאורה באירועי הטרור היהודי – תג מחיר. בעקבות תלונה במשטרה על הדברים שכתב, הוטלה החקירה על היחידה ללוחמה בפשיעה ואלו הגיעו לכתובתו של החשוד.   

במשטרה החליטו להתייחס לתלונה ברצינות (צילום אילוסטרציה: עמית קרטס בנין)
במשטרה החליטו להתייחס לתלונה ברצינות (צילום אילוסטרציה: עמית קרטס בנין)

בדף הפייסבוק נכתב  בין השאר: "יאללה בעזרת ה' בזכות חודש אדר נזכה להשמיד את כל אויבינו הערבים השמאלנים ובכללם יאיר לפיד וחבריו ונתלה אותם כמו שתלינו את המן ובניו! כהנא צדק – תג מחיר בדם", ועוד: "אם אנשים כאלה יושבים בכנסת צריך להוציא את מגן הדוד מהדגל ובמקומו להכניס צלב קרס שיותר מאפיין את המדינה הזאת".

בהמשך הוא התייחס ללפיד שוב וכתב: "אם יו"ר יש עתיד ח"כ יאיר לפיד חשב לעצמו שבחירתו לכנסת ישראל תעורר רוגז רב אצל אחר עד שיעלה בדעתו כי יש לתלות אותו ואת כל חבריו?".

במשטרת ישראל החליטו להתייחס לדברים בחומרה משום שהדברים שנכתבו עלולים להוות סכנה, מסיבה זו הוחלט בסופו של דבר לעצור את החשוד במהירות.עוד נודע כי החשוד טוען בחקירה כי זו דעתו ומותר לו להביעה. בדיקת עברו מעלה כי הייתה לו מעורבות באירועי "תג מחיר" ולכן הוחלט לפי שעה לא לשחררו. היום הוא יובא לבית משפט השלום בפתח תקווה ושם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו. ח"כ לפיד סירב להתייחס לפרשה.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן