Skip to content

משקאות חדשים לפורים – "עד-לא-ידע"

מרוב תחפושות, שכחנו שאחת המצוות בפורים היא להתבסם, מילה נאה לשתיית נאה עוד יותר • לקראת פורים - מבחר מן המשקאות החדשים שמקשטים לנו את המדפים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יין ישמח לבב אנוש, ובפורים זו אפילו מצווה. פורים אינו רק סיבה מצויינת למסיבה, אלא גם תירוץ נהדר לחזק את הבר הביתי, ללמוד על משתאות ולחגוג בצורה מבוסמת את את העד-לא-ידע. רק חשוב לזכור, כוהל יכול להיות דבר משובח, כל עוד שותים אותו באחריות.

להלן מבחר מן המשקאות החדשים שמקשטים לנו את המדף:

וודקה ואן גוך בננהמתחפשים אקזוטי? וודקה ואן גוך בננה

חברת ארודן החלה לייבא לארץ את טעם הבננה הטרופית של וונצואלה, מבית היוצר של המותג ההולנדי המצליח וודקה ואן גוך, שבוודאי הולך לכבוש כל חלקה טובה בחיך שלכם. המשקה עשוי מחיטה מובחרת עם בשומת, טעם וניחוח בננה מתקתק ומשכר חושים. חשוב לציין, כי הוודקה מיוצרת מחומרים טבעיים וללא שימוש בתמציות או חומרי צבע. ואן גוך נחשבת לוודקה באיכות גבוהה אשר זכתה במספר מבחני טעימה בינלאומיים. הבקבוקים מעוצבים כולם כיצירות אמנות של וינסנט ואן גוך ונחשבים פריט אספנים מבוקש.

750 מ"ל, 35% כוהל, 209 שקל, [rating=5]

.

.
תנ"ך ממולא בוודקה – Legend of Kremlin

יתכן וזו הוודקה המעוצבת בעולם, כי בוודאי היא מגיעה במארז המרשים ביותר שעלה על מדפי ספריית הכוהל הביתית. סיפור הוודקה מתחיל בשנת 1430, כשנזיר בשם איזידור רוקח משקה כוהלי. הנזיר חי במנזר צ'דוב, השוכן בלב הקרמלין של מוסקבה. זוהי למעשה הוודקה הראשונה שיוצרה בתולדות ההיסטוריה. הוודקה עוברת תהליך של 8 זיקוקים דודיים וכן 7 סינונים נוספים.  תהליך זה הופך את הלג'נד אוף קרמלין לאולטרה פרמיום. הוודקה זוכה באינספור פרסים בתחרויות כוהל בעולם ונחשבת לעלית של הוודקה.

750 מ"ל, 40% כוהל, 220 שקל, [rating=5]

.
הכל הדרך מסקוטלנד, וויסקי לאודר'ס סקוטי

הייצור של וויסקי לאודר'ס החל בשנת 1836. ייצור הממסך הראשון נרקח על-ידי ארצ'יבולד לאודר, בעל חנות לממכר ליקרים וכוהל. במשך שנים ניסה לייצר ויסקי בלנדד טוב, שיהיה קרוי על שמו. לאחר כשנתיים, כאשר הוויסקי הוצג בחנות וזכה לביקורות חיוביות, החל המותג להימכר, אף מחוץ לגבולות סקוטלנד וזכה להכרה בינלאומית הן בזכות איכותו של המוצר והן בזכות העיצוב המיוחד של הבקבוק. הוויסקי מיוצר משני ממזגים: בלנדד 3 שנים ובלנדד 12 שנים.

700 מ"ל, 40% כוהל, 250 שקל, [rating=4]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן