Skip to content

רשת מוסכים חדשה בישראל- צ'קסטאר

רשת המוסכים צ'קסטאר שנכנסה לארץ בסוף 2012 השלימה פריסת 30 מוסכים ברחבי הארץ מקיבוץ חולתה שבגליל העליון ועד לבאר שבע כולל מוסכים בתל אביב וגוש דן, ירושלים, חיפה, השרון, רחובות, אשדוד, אשקלון, טייבה וטירה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

רשת צ'קסטאר הינה בבעלות קונצרן הרכב מאגנטי מרלי ומפעילה כ-6000 מוסכים בעשרות מדינות באירופה, אמריקה והמזרח הרחוק. מוסכי הרשת נהנים מרכש זול של חלקי חילוף, הרחבת סל השירותים והטיפולים וייעוץ ממומחי הרשת בתחום הטיפול בתקלות מחשב ואלקטרוניקה מורכבות, שעד כה היו כרוכות בפניה למוסכי היבואן. מוסכי צ'קסטאר אינם קשורים או כפופים ליבואני הרכב ולכן גמישים מבחינת היכולת להציע מוצרים מתאימים וזולים יותר ללקוחות.

חיים ג'יני, המנהל הטכני של צ'קסטאר ישראל, אמר שהחדירה המהירה של הרשת בפרק זמן של שלושה חודשים בלבד מעידה על הצורך העז שהיה לכך הן בקרב בעלי המוסכים והן בקרב הצרכנים. זהו שלב ראשון בלבד ובכוונת הרשת לצרף אליה כבר בטווח הקרוב עוד מוסכים כדי להרחיב את הפריסה ולחזק את כוח הקניה והאפשרות להוזיל מחירונים ועריכת מבצעים משותפים. הוא ציין שהרשת בוחרת לצרף אליה מוסכים באווירה משפחתית ששומרים על קשר אישי ואמין עם הלקוחות ומשקיעים גם במניעת תקלות.

הרכש המשותף של חלקי החילוף שמתגלגל לצרכן מוזיל את עלויות הטיפולים והתיקונים התקופתיים בכ- 300-500 שקל בממוצע. מחיר שעת העבודה במוסכי רשת צ'קסטאר זול יותר ממוסכי יבואן.

פרטים על הרשת ופריסת המוסכים באתר: www.checkstar.co.il
בטלפון: 03-6247044 ובעמוד הפייסבוק

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן