Skip to content

לא תצליחו ללכלך את קצה הציפורן של סתיו שפיר

הלוואי שהיו עוד חמישה שיש להם את העשייה הברוכה האינסופית, לילות כימים, האומץ, התעוזה, הסבלנות והסובלנות, השכל הישר, החריפות והבגרות הרוחנית והחברתית, שיש לסתיו שפיר, ילדתי הווירטואלית, בקצה הזרת. נכתב בעקבות מתקפת השמצות בפייסבוק נגד הח"כית הטרייה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שום בכיין, בטלן, סכינאי, סכסכן או טוקבקיסט לכלכן חסר פרצוף, מפושעי צוות אקוניס (בקרוב צוות ממשמשי הסורגים מבפנים) פושעים ממשלתיים בלתי חוקיים בעליל או כיוצא באלה, לא יצליח ללכלך את קצה ציפורנה של סתיו שפיר, נסיכת מהפכת הצדק החברתי 2011-2013, ואף לא את איציק שמולי. 

סתיו שפיר (צילמה: שרית פרקול)
סתיו שפיר, נסיכת מהפכת הצדק החברתי (צילמה: שרית פרקול)

גם על רצח האופי ולינץ' ההתעמרות הממושך בדפני ובשאר ילדי המהפכה הקדושים – בקרוב נבוא חשבון. חשבון גדול. האמינו לי. משקרניהו וסר-המשטרה ועד אחרון החבלנים והסכסכנים המאוסים.

הלוואי שהיו עוד חמישה שיש להם את העשייה הברוכה האינסופית, לילות כימים, האומץ, התעוזה, הסבלנות והסובלנות, השכל הישר, החריפות והבגרות הרוחנית והחברתית, שיש לסתיו שפיר, ילדתי הווירטואלית, בקצה ציפורן הזרת.

אנחנו ממשיכים בעשיה גם היום, מדי יום, סביב השעון, 15 שעות ליום לפחות, ללא תמורה, ללא עזרה. זו "מהפכת קוד פתוח". מכל קצווי תבל, הודו, סין, יפן, המזרח התיכון, מבחריין, ירדן ומצרים, אירופה, וול סטריט וקנדה – אנחנו "אור לגויים". "כי מציון תצא תורה, ודבר ה' מירושלים". "וכיתתו חרבותם לאתים… אמרו בואו נעלה… ירושלים" וגו'. 

על תאומו הקדוש של משה סילמן, והירקן הטוניסאי אלבועזיזי, שהצית את מהפכת הצדק העולמית לפני שנתיים, עקיבא מפעי זצוק"ל, אחינו שהצית עצמו למוות למחרת מותו של משה סילמן בכוונה ובדיוק, לחיזוק יום השנה למהפכה הישראלית, 14 יולי, יום הבסטיליה, J14 – לא שמעתם כלל. עוד תשמעו ותזכרו את אחינו הישראלי-התימני-החבאני, עקיבא מפעי זצוק"ל, נכה צה"ל בכסא גלגלים ממושב ברקת, אודותיו שכחתם, וברובכם כלל לא שמעתם, במדינת חינמוני-שוחדוני פוטיניהו את אדלסון ואשל.

כולם נשמות טובות. "אין" לשון הרע, עין רעה, קנאה, שנאה וכזבים "בעולם כלל". 

אחיי ואחיותיי, עם כל האהבה לכולם, במסורת ר' לוי יצחק מברדיצ'ב, אתם לא יודעים כלום, חוץ מלנפוח וללכלך קירות.

אני הייתי שם כל העת, עד היום ועד בכלל. שכחתם. 

היו אצלנו במהפכה כבר ב-2011, לפחות חמש התארגנויות מהפכה לענין ניצולי השואה וקרוביהם, שרשעי משרד האוצר ומר נתניהו מיטיבים לדחות בקש, ולחכות במתכוון לפטירתם יום יום. למשל, יבורכו הפעילים הראויים לציון, שני חברי "הכנסת הגדולה", הנהלת המהפכה – העיתונאי דני אלון, האמנית שיר אלוני, ועוד אלפי חברים לענין כואב זה, ועוד, יבואו כולם על הברכה.

לפני שבועות ספורים זכרתי את 80 השנה שחלפו מאז עליית היטלר לשלטון, מועד בו אבי ישראל זצ"ל, בן 18, ברח להכשרה הציונית בצרפת ועלה ארצה. לאחר שנה הצליח להסדיר את עלית סבתי ודודי, אמו ואחיו הקטן אברהם זצ"ל, חסרי כל, לעשרות שנות קליטה קשות, כולל פת לחם ועבודת דחק מייאשת בפרדסים. ב-1945, לכשנתאפשר לראשונה, מיהרו עם הקומץ שהתנדב לחיל אוויר הבריטי. כשאבי נפטר, הותיר אחריו 2,000 שקל בלבד, שחילקתי עם אחי, ללא צורך בצו ירושה. כמעט כל משפחתנו בגרמניה, 95%, נרצחה ב"תוכנית הפתרון הסופי" הנאצי 1942-3.

חג פורים שמח לכולם. לא נפסיק להילחם ולשמוח – עד שננצח. 

  • אורי פרייס הוא עו"ד, כלכלן, סופר (כמעט), הוגה, משרת, מתקן עולם, משמח. הטקסט הנ"ל נכתב במקור בפייסבוק בעקבות מתקפת השמצות נגד ח"כ סתיו שפיר. 
[related-posts title="עוד בנושא סתיו שפיר"]

2 Comments

  1. אריה גל
    14 בספטמבר 2013 @ 19:59

    מסכים לגמרי. סתיו שפיר עושה עבודה נהדרת, ויישר כוח ענק לה. בהצלחה !!!

  2. עזי בצר
    14 בספטמבר 2013 @ 9:16

    אורי שלום.
    מסכים עם כל מילה שלך. תמשיך להצליף בהם כי זה כואב.
    גמר חתימה טובה ושנה נהדרת לכולנו עם שלי בראש.

    עזי

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן