קבוצת משקיעים פרטית בראשות איש העסקים אדם פרנקל שמה נפשה בכפה ומשקיעה במגזין דפוס חדש בעידן המבשר את שקיעת העיתונות המודפסת. שני גיליונות ראשונים מופצים חינם בתקווה שהקוראים ישתכנעו. המותג: תל אביב, על כל האסוציאציות, בעיקר החיוביות, שהעיר הבינלאומית- ישראלית משדרת. מגזין תל-אביב חדש – Urban Culture שהושק בשבוע שעבר הוא ירחון לייף סטייל שמיועד לקהל מגוון שאוהב את העיר תל-אביב, חי ונושם אותה ובעיקר את סעיף החיים הטובים שהעיר הזו מציעה.
המגזין, אותו עורכת העיתונאית התל אביבית יעל רייף, כולל כתבות בנושאים מגוונים: חברה, תרבות, רשת, קולינריה, חיי לילה, אופנה, עיצוב, צרכנות ועוד. כל אחד מהתחומים מסוקר מזווית שונה ומעניינת, במטרה ליצור תוכן שיוכל להיקרא ולהישאר רלבנטי לאורך זמן. הכותבים הם עיתונאים ואנשי רוח מתחומי עיסוק שונים בתחום התרבות והיצירה.
"Urban Culture הוא מגזין תל- אביבי ייחודי בעל רוח אורבנית, סקסיות מרומזת והרבה סטייל", אמר באירוע ההשקה איש העסקים אדם פרנקל, שעומד בראש קבוצת משקיעים פרטית במגזין, "אני מאמין שמגזין כזה דרוש כיום בעיר צבעונית ומלאת חיים, בה קורה בכל רגע נתון משהו חדש ומסעיר. בהשראת המודלים העומדים לנגד עינינו ובאמצעות צוות יוצרים צעיר ואג'נדטיבי, אני שואף להחזיר את הכבוד התוכני לנייר המודפס."
הגיליון הראשון של המגזין, גיליון חודש פברואר, משלב כתבות תוכן מעמיקות על החברה התל אביבית והתרבות הנוצרת בה. טינו מוסקוביץ' מתמודד עם השאלה "מהי התל-אביביות", תומר און מנסה להבין את חוקיה הכתובים והלא כתובים של העיר, ואסי גל בודק במה נבדלת תל אביב מהערים הגדולות עם ברוני הלילה שלהן ולמה יש רק תל-אביב אחת.
בנוסף, נותן המגזין במה ליוצרות וליוצרים מתחום האופנה והעיצוב. בגיליון הראשון מתארת דפנה לוסטיג את פגישתה עם צמד המעצבות המקומיות "אלף אלף" ומרכיבה מראה ברוח עיצוביהן. גם תחום הגסטרונומיה אינו נפקד. ניר קיפניס מתאר את קאמבק הלקרדות, אפרת אברמוב יוצאת לסיבוב ברים ציוני ברחבי תל אביב עם חמישה תיירים וריטה גולדשטיין מראיינת את השף שרון כהן ממסעדת "שילה". עוד מכיל הגיליון מדורים וטורים של ידוענים המזוהים עם העיר.
גיליון חודש פברואר הופץ בחינם בכ-50,000 עותקים ובהשקעה של למעלה ממיליון ש"ח. הגיליון השני, שייצא בחודש מרץ, יחולק אף הוא חינם.
Daniella
25 בפברואר 2013 @ 19:27
רעיון אדיר! איך אפשר לקבל את המגזין?