Skip to content

מה סלמה עושה במילאנו?

צ'או, במביני! בימים אלה מתקיים שבוע האופנה של מילאנו לקולקציות סתיו-חורף 2013-14. פאולין שובל מעדכנת אותנו באופנה וברכילות המילאנזיות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גם יפה וגם אופ(נ)ה - הטור של פאולין שובל במדור אופנה ועיצוב של עיתון מגפוןהיעד שלנו השבוע הוא פיאצה דומו, הכיכר המרכזית והסואנת ביותר של העיר מילאנו. בין דוכני הגלידות ודוכני המפלגות (כפי שכבר ציינתי, הבחירות באופק), מסתובבים להם נערים מתבגרים, מוכנים להציע לדוגמנית מארץ זרה סיור מודרך במקומות האפלים ביותר של העיר. פיאצה דומו הוא מקום מושלם לאכול, לאהוב וגם להתפלל (כאן נמצאת הקתדרלה).

בימים אלה מתקיים שבוע האופנה במילאנו לקולקציות סתיו-חורף 2013-14. שום דבר לא נראה טבעי יותר לאיטלקים מאשר לעסוק באופנה. שמות המותגים שמציגים כאן מדברים בעד עצמם. היום אתייחס לשלושה: Gucci, Prada, Fendi – גוצ'י, פראדה ופנדי. נתחיל מגוצ'י. עם כל הכבוד, ויש כבוד, אפילו סלמה הייק המדהימה לא הצליחה לגנוב את ההצגה לקולקציה הזאת. למה היא יושבת בשורה הראשונה של אולם תצוגת האופנה? משום שהיא על תקן "אשתו של". כן, כן, גם לה זה קורה. פרנסואה הנרי פינו, מיליארדר ומנכ"ל ענקית האופנה PPR ששולטת, בין היתר, על מותג גוצ'י, שלח את החצי היפה שלו לתצוגה. אני חייבת לציין שהשחקנית המקסיקנית לא ביישה את הפירמה ונתנה הופעה מרשימה.

סלמה היאק בדרך לתצוגת האופנה של גוצ'י. שבוע האופנה של מילאנו. צילום: Reuters
סלמה היאק בדרך לתצוגת האופנה של גוצ'י. שבוע האופנה של מילאנו. צילום: Reuters

חליפה זה (יכול להיות) סקסי

בסתיו-חורף שנה הבאה החליטו בגוצ'י להבליט את הסקס אפיל של האישה בלי להפשיט אותה כלל. משימה לא פשוטה כלל וכלל. רק הגדולים מסוגלים לעשות זאת ללא ברך חשופה וללא מראה התחתונים המבצבצים מתחת לבגד (סגנון ניקי מינאז'). עם הרבה אמנות, גוצ'י שוב מראים לנו שכמה שפחות ייראה, זה יהיה יותר מגרה. איך עושים זאת בלי ליפול למראה של "מאה שערים"? הרבה עור, מחשופים עמוקים (מאוד!), מגפי ברך מעור תנינים, כפפות ארוכות וצבעים דרמטיים: שחור, סגול, צבע זית, תכלת וברונזה.
!Eeee, sexy lady

גוצ'י בשבוע האופנה של מילאנו. צילום: Reutersגוצ'י בשבוע האופנה של מילאנו. צילום: Reutersגוצ'י בשבוע האופנה של מילאנו. צילום: Reuters

גוצ'י בשבוע האופנה של מילאנו. צילום: REUTERS/Alessandro Garofalo

הבורגנית המושלמת לובשת פראדה

במציאות, לא רק השטן לובשת פראדה. יותר נכון, כולנו נלבש את מה שמוצ'יה פרדה, אחת הנשים החזקות באירופה והבעלים והמעצבת של בית האופנה פראדה, לובשת בעצמה. קולקציית סתיו-חורף 2013-14 של בית פראדה יצאה הישר מארונה של מוצ'יה. קצת רטרו, קצת סקסי, מאוד בורגני ודי חתרני. אם נשאר לכם מעיל וינטג' מסבתא, זה הזמן להוציא אותו מהארון. אם יש עליו פרווה – עוד יותר טוב. חגורה רחבה כדי להדק את הכל ואתן לבושות נכון.  נוסיף לזה פסי רוגבי (לאורך, הפעם) ורקמות מנצנצות. פה ושם הג'קט גולש מהכתף וקיבלנו מראה סקסי (במידה).

פראדה בשבוע האופנה של מילאנו. צילום: Reutersפראדה בשבוע האופנה של מילאנו. צילום: Reuters

פנדי: המראה הפרוותי

בתצוגת אופנה הזו בטוח לא תפגשו את בריז'יט בארדו. התצוגה של פנדי, בית הפרוות הגדול בעולם שנמצא תחת ניהולו של המעצב הראשי קרל לגרפלד מזה 48 שנים, הייתה יוצאת דופן  בכל המובנים. קודם כל, צריך אומץ מסוים, ולא רק תנאי מזג אוויר מתאימים. שנית, העיצובים של פנדי היו כל כך יוצאי דופן עד שהצליחו להטעות אותנו לגמרי. הפרוות מוצגות בכל צורה אפשרית: בתור מעילים, תיקים, משקפיים וצמידים. גם תסרוקות ותספורות הדוגמניות נראו כסוג של פרווה.

פנדי בשבוע האופנה של מילאנו. צילום: Reuters

פנדי בשבוע האופנה של מילאנו. צילום: Reuters

פנדי בשבוע האופנה של מילאנו. צילום: Reuters

המעצבים קרל לגרפלד וסילביה ונטוריני פנדי בסוף תצוגת קולקציית סתיו-חורף 2013-14 של בית האופנה פנדי בשבוע האופנה במילאנו. צילום: REUTERS/Alessandro Garofalo
המעצבים קרל לגרפלד וסילביה ונטוריני פנדי בסוף תצוגת קולקציית סתיו-חורף 2013-14 של בית האופנה פנדי בשבוע האופנה במילאנו. צילום: REUTERS/Alessandro Garofalo

המשך יבוא…

צילומים: REUTERS

[related-posts title="פאשוניסטות? – כנסו לקרוא:"]

 * * *

פאולין שובל – עיתונאית, עורכת תוכן בטלוויזיה ויוצאת התוכנית "מאסטר שף", גילתה את עולם האופנה הרבה לפני עולם האוכל.  גם בתוכנית שעסקה באוכל, בלטה פאולין בסגנון הלבוש שלה וחיבתה לפריטי מעצבים.

"גם יפה וגם אופ(נ)ה" – טור אישי חדש במדור אופנה ועיצוב של מגפון

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן