Skip to content

"אבא שועל": מסר של תקווה לילדים מאושפזים

כדי לשמח ילדים מאושפזים יצא עזרא אלה בליווי מתנדבות מהמכון לתרפיה גנטית אל בתי החולים הדסה עין כרם, הדסה הר הצופים ושערי צדק שבירושלים, שם חילקו 120 עותקים מספרו "אבא שועל"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

סופר הילדים עזרא אלה בחר לחגוג את חג הפורים דווקא עם ילדים ומשפחות שלצערם הרב נמצאים במציאות עצובה ביותר, בשל אשפוזם הממושך במחלקות הילדים בבתי החולים.

כדי לשמח את הילדים המאושפזים יצא אלה בליווי מתנדבות מהמכון לתרפיה גנטית אל בתי החולים הדסה עין כרם, הדסה הר הצופים ושערי צדק שבירושלים, שם חילקו 120 עותקים מהספר "אבא שועל", שנתרם למטרה זו על ידי חברי המכון לתרפיה גנטית על שם גולדין סבאד.

הבחירה לחלק את הספר לילדים המאושפזים בבתי החולים אינה מקרית כלל. במרכז הספר "אבא שועל" עומד אבא המנסה לשעשע את בתו הקטנה בכל הזדמנות אפשרית ולמצוא בכל סיטואציה את האפשרות להעלות על פניה עוד חיוך.

לנסות להעלות חיוך על פני הילדים. עזרא אלה עם "משלוח מנות" מקורי

הספר מעביר מסר של תקווה לא רק לילדים המאושפזים בבתי החולים, אלא גם להורים המתמודדים עם המציאות העגומה. המסר הוא שבכל סיטואציה צריך לנסות להנעים את זמנם של הילדים, ושחיוכים יכולים להופיע גם במקומות הבלתי צפויים ביותר.

אין זו פעם ראשונה עבור עזרא אלה, סטודנט לתואר דוקטור במדעי הרפואה, שהוא מחלק מתנות לילדים המאושפזים בבתי החולים. "בעבר חילקנו לילדים צעצועים שרכשנו מכספינו ומתרומות שהצלחנו לגייס, ואלו היו מאורעות מרגשים", אומר הסופר, "אך אני מתרגש בכל פעם מחדש שאני רואה חיוך של ילד שקיבל את הספר שכתבתי, או כשמבקשים ממני לרשום הקדשה".

מלבד החלוקה לילדים המאושפזים, ניתנו לספריות של מחלקות הילדים בבתי החולים עותקים שישמשו גם את הילדים שיאושפזו בשאר ימות השנה.

[related-posts title="עוד בנושא התנדבות"]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן