Skip to content

כלי תקשורת במזה"ת: נסראללה לקה בסרטן והוטס לאיראן

סוכנות ידיעות טורקית מדווחת אמש כי גורם בכיר בחזבאללה אישר שהמזכ"ל חלה מאוד והוטס מביירות לאיראן. גם כלי תקשורת בלבנון מוסרים מידע דומה. בטהראן לא מגיבים ובלבנון הכחיש אתר המקורב לחזבאללה את הידיעה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

סוכנות הידיעות אנטוליה הטורקית, מדווחת הערב, כי חסן נסראללה, מזכ"ל החזבאללה, חלה מאוד ובעקבות החמרה במצבו הוא הוטס לפני מספר ימים מלבנון לטהראן, לאחר ששהה בבית חולים בביירות. הסוכנות מצוטטת גורמים בארגון החזבאללה. ביממה האחרונה דיווחו על כך גם כלי תקשורת בלבנון. 

נסראללה בשידור בתחנת אל מנאר
נסראללה בשידור בתחנת אל מנאר

לפי הסוכנות הטורקית והמקורות בחזבאללה, עזב המזכ"ל את לבנון דרך נמל התעופה רפיק אל חרירי בביירות. עוד נמסר כי מצבו של נסראללה יציב כעת אבל הוא עדיין שוהה בטיפול באיראן. הסוכנות לא מציינת מתי פרצה המחלה. אמש פרסם ערוץ הטלוויזיה הלבנוני אל מידאן, המקורב לחזבאללה, הכחשה של גורם בכיר בארגון לפיה נסראללה בלבנון ולא עזב לאיראן. הגורם לא הכחיש את הפרסומים לפיהם לקה המזכ"ל בסרטן. 

השבוע דיווח אתר חדשות ירדני מקומי, כי נסראללה נפגע במהלך ההפגזות השבוע של צבא סוריה החופשית נגד מטה של חזבאללה. לא צורף לטענה זו כל אישור. לעומת זאת, אתמול בבוקר פורסם ב"קול ביירות אינטרנשיונל', המקורב לאופוזיציה לחיזבאללה, דיווח מפי מי שהוגדרו ברדיו כ"גורמים המקורבים לארגון", כי אכן נסראללה חלה בסרטן וכי מצבו הידרדר. על פי אותו הדיווח, שגם לו אין אימות משום מקור אחר, הועבר נסראללה ביומיים האחרונים לאיראן במטוס פרטי השייך ללשכת הנשיאות האיראנית.

יצוין כי לאף אחד מה"מקורות" המפרסמים את עניין מצבו הבריאותי של נסראללה אין אישור ממקור רשמי כלשהו. לפני כעשרה ימים נראה המזכ"ל בנאום מסורתי לרגל "יום השאהיד" להנצחת זכר ההרוגים בשורות החזבאללה מאז הקמתו.  נסראללה תקף את ישראל כהרגלו, אך נראה מעט מותש.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן