Skip to content

ערוץ 10 דורש פיצוי בסך 35 מיליון שקלים מרשת

ערוץ 10 ביקש היום מבית המשפט כי יתקן את כתב התביעה שלו נגד חברת רשת בערוץ השני ויורה לרשת לשלם לו דמי נזיקין על הפסד עונה של הישרדות בסכום של 35 מיליון שקלים. המאבק המשפטי בין שתי הזכייניות צפוי להימשך לפחות עד חודש יולי. מי יודע? אולי רשת וערוץ 10 יתאחדו לפני פסק הדין
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בדיון שהתקיים היום בבית משפט המחוזי בתל אביב, העלה ערוץ 10 את הטענה לפיה נגרם לו נזק כספי בגין הפסד עונה של הישרדות ולכן על רשת לפצותו. כזכור, התגלע סכסוך משפטי חריף בין ערוץ 10 לבין רשת, לאחר שהאחרונה רכשה את זכויות השידור של הישרדות שהייתה תכנית הדגל של ערוץ 10.

בינואר האחרון הוציא בית המשפט צו ביניים המותיר בידי ערוץ 10 את הזכויות על הישרדות ודוחה את ערעור רשת בנדון.

המתח בין שתי הזכייניות הגיע לשיא חדש לאחר שרפי גינת מונה לתפקיד מנכ"ל ערוץ 10 והערוץ הודיע על העברת כלבוטק בכיכובו של גינת מהערוץ השני אליו. בדיון המשפטי היום, ביקש ערוץ 10 לדחות את הדיון בנושא זה בטענה כי רשת מנסה לקיים הליך בתוך הליך.

חברת רשת טענה כי מדובר בצו מניעה זמני בלבד ועל כן, זהו הליך ביניים ולא סוף פסוק. רשת אף טענה כי צו זה הוצא במרמה וכי בפני בית המשפט לא הוצגה תמונה מלאה.

השופט גדעון גינת קבע כי ערוץ 10 היה צריך להעלות קודם את טיעוניו בדבר נזק כספי ובמקביל החליט שלא לדון בכלבוטק במסגרת המשפט המתנהל עתה. הוא קבע כי צו המניעה הזמני יהיה בתוקף ודחה את כל בקשות הביניים. הוא הורה על גילוי מסמכים הדדיים וקבע שורת דיונים, האחרון שבהם ב-10 ביולי.

[related-posts][related-posts title="ועוד"]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן