Skip to content

אוטובוס אגד נרגם באבנים בכביש עומר תל-שוקת

האוטובוס ממוגן ירי, אבל שמשתו הקדמית נופצה. נהג האוטובוס: "בשטחים זה כבר בשגרה, אבל זו הפעם הראשונה שזה קורה לי בתוך הקו הירוק"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אוטובוס של חברת אגד  נרגם הערב (רביעי) באבנים בסמוך לישוב עומר בדרום. לא היו נפגעים ולאוטובוס נגרם נזק קל בלבד. משטרת עיירות פתחה בחקירה. 

השמשה המנופצת באוטובוס (צלם: אורי שטינקר, סוסיא)
השמשה המנופצת באוטובוס (צילום: אורית שטינקר, סוסיא)

סמוך לשבע הערב יצא האוטובוס, קו 51,  מתחנת באר שבע לכיוון חברון. קו זה עשה את דרכו כמדי יום בקו הארוך באר שבע, עומר, יישובי דרום הר חברון בואכה העיר חברון. בשעה זו היו באוטובוס מעט נוסעים.  מעט לאחר שעבר את עומר הושלכו לעברו אבנים ושמשת הרכב הקדמית נסדקה. יצוין כי הרכב עצמו ממוגן ירי.

נהג האוטובוס עצר את הרכב, הרגיע את הנוסעים והזעיק את כוחות הביטחון. "פעם ראשונה שזה קורה לי בתוך הקו הירוק", אמר ל"מגפון" הנהג למוד הניסיון.

 (צלם: אורי שטינקר, סוסיא)
"חשבתי שיורים עלינו" (צילום: אורית שטינקר, סוסיא)

אחת הנוסעות, חיננית, מדריכת טיולים בסוסיה, סיפרה: "עליתי על אוטובוס קו 51, התחלנו לנסוע צפונה לכוון סוסיה. אחרי עומר שמעתי פיצוץ חזק ונורא והבנתי שזה אבן, בנס לא קרה כלום". עוד סיפרה: "במקור אני מתגוררת בקדומים בשומרון, לכן התופעה מוכרת לי. לא אחת  כשאני נוסעת הביתה זורקים לעברנו אבנים או בקבוקי תבערה, אבל הפעם זה ממש בתוך העיר והתחושה לא נעימה".

"חשבתי שיורים עלינו. היה חשוך בחוץ ולא ראיתי מי היו הזורקים", סיפרה יערית, נוסעת אחרת שישבה במושב הקדמי ליד הנהג. יש לציין שתופעת יידויי אבנים בציר זה ובכבישים אחרים בדרום הפכה להיות דפוס קבוע.

השבוע התקיימה הפגנה שנערכה בכביש 60  נגד אוזלת ידה של המשטרה והרשויות באכיפת החוק בכבישים ובתופעת השבחי"ם (שוהים בלתי חוקיים). מהמשטרה נמסר כי מפקד מרחב הנגב, תנ"צ פרץ עמר, רואה את האירוע בחומרה רבה.

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן