Skip to content

חוקרת משטרה בכירה גנבה כספים מנחקריה

חוקרת ותיקה מאוד בתחנת משטרת עכו הואשמה היום בבית המשפט החיפני כי בשבע פעמים שונות גנבה סכומי כסף שונים מ"לקוחותיה". היום היא סיימה את שירותה במשטרה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כתב אישום על גניבה מנחקרים הוגש היום נגד חוקרת תחנת משטרת עכו, תושבת כרמיאל, לבית משפט השלום בחיפה. הוא הוגש על ידי המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה. מכתב האישום עולה כי בשבע פעמים שונות גנבה לכאורה החוקרת סך של 2,770 שקל מנחקריה. את כתב האישום הגישה עו"ד בתיה קוליץ סגנית ראש מח"ש בפרקליטות. הפרקליטות הודיעה לשוטרת כי ככל הנראה תבקש עונש של מאסר בפועל לאחר הכרעת הדין. 

(צילום אילוסטרציה)
הפרקליטות תבקש עונש מאסר בפועל (צילום אילוסטרציה)

החוקרת עצמה פוטרה מעבודתה והיום למעשה סיימה רשמית את עבודתה במשטרה. לכאורה, עוד סיפור פלילי הנחשף לציבור. למעשה, מדובר בסיפור מוזר. מדובר בחוקרת משטרה עם ותק של 30 שנות עבודה בדרגת רב נגד, שהיא הדרגה הבכירה ביותר אליה אפשר להגיע לא בדרגת קצונה. סך כל הכספים שנגנבו מסתכם ב-2,770 שקל, בשבעה מקרים ידועים. באחת הפעמים, על פי כתב האישום, גנבה החוקרת 100 שקל מנחקרת.

האם לאחר 30 שנות ותק כחוקרת מנוסה, תגנוב שוטרת 100 שקל בידיעה ברורה שבסופו של יום תילכד? האם ייתכן כי מדובר במצוקה נפשית? את מפקד תחנת משטרת עכו, סנ"צ ויקטור בוסקילה,  זה פחות מעניין. "גניבה של שוטר מאזרח היא בלתי נסבלת ולא חשוב מהן הנסיבות". הוא אומר. "מהרגע שנודע לי כי יש חשד נגדה בגין גניבה, העברתי מייד את הנושא למח"ש שפתחה בחקירה. ומהרגע שהחקירה הפכה לגלויה והעובדות הוטחו בפניה עלי ידי מח"ש, היא הושעתה מעבודתה בו ביום". בוסקילה אמר עוד, כי "בנושא יושר המידות של שוטרי התחנה ובכלל, אני מגיב באפס סובלנות. הנזק הנגרם לתחנה, שוטריה ומשטרת ישראל הוא גדול מסתם גניבה על ידי אזרח כלשהו". 

בדרך כלל אנו נוהגים לפרסם את שם הנאשם בנוסף לפרטי האישום. הפעם בחרנו להימנע מכך.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן