Skip to content

תערוכת החלל הבינלאומית Beyond Planet Earth מגיעה לישראל

התערוכה שהוצגה בניו יורק ובקנדה וגרפה ביקורות מצוינות, תוצג החל מחג הפסח במדעטק בחיפה . שנת 2013 היא שנת חקר החלל במדעטק ונעשה שיתוף פעולה עם קבוצת SpaceIL, המתכוננת לשלוח חללית ישראלית אל הירח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הכרזה על שנת החלל במדעטק. התערוכה היא ראש החץ במסגרת שנת חקר החלל במדעטק
הכרזה על שנת החלל במדעטק. התערוכה היא ראש החץ במסגרת שנת חקר החלל במדעטק

תערוכת החלל הבינלאומית המובילה Beyond Planet Earth, שהוצגה ב-American Museum of Natural History בניו יורק וב- Ontario science- center Toronto, Canada , מגיעה לישראל בחג הפסח ותוצג החל מאמצע חודש מרץ במדעטק, המוזיאון הלאומי למדע, טכנולוגיה וחלל בחיפה.

התערוכה,שמציגה את החזון של עתיד המסע האנושי במערכת השמש ומעבר לה, היא פרי פיתוח משותף של המוזיאון בניו יורק ומדעטק. היא תעסוק בעתיד הצפוי לחקר החלל – טכנולוגיות שנמצאות בפיתוח, יעדי מחקר ומסע במערכת השמש והאפשרויות העומדות בפני המין האנושי בבואו לצאת מכדור הארץ כמו פיתוחה של המעלית לירח.

לדברי יו"ר מדעטק, ליאון רקנאטי, שנת 2013 היא שנת חקר החלל במדעטק, והתערוכה היא ראש החץ במסגרת זו. "בנוסף לתערוכה, מתוכננות פעילויות נוספות לקהל המבקרים, פעילויות חינוך, הרצאות ואירועים. מוצגים חדשים הקשורים בחלל יוצגו בכל חללי המוזיאון ושיתוף פעולה עם קבוצת SpaceIL המתכוננת לשלוח חללית ישראלית אל הירח", אמר רקנאטי.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן