Skip to content

פלסטינים רשאים לנסוע בכל קווי התחבורה הציבורית בישראל

כולל בקווי יו"ש. בעקבות הפעלת הקווים החדשים בשומרון הורה שר התחבורה כי הפלסטינים יוכלו לנסוע בכל הקווים כולל בשומרון ולפעול לתגבור מיידי של קווי השירות החדשים המופעלים מהיום
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פלסטינים הנכנסים לישראל יוכלו לנסוע בכל קווי התחבורה הציבורית בישראל, כולל בכל הקווים הקיימים ביהודה ושומרון. שר התחבורה ישראל כץ הורה למנכ"ל משרדו עוזי יצחקי, לוודא ביצוע הוראה זו.

בנוסף לכך, הורה כץ לתגבר מיידית את קווי השירות החדשים, שחברת אפיקים מפעילה מהיום, ככל שידרש בשל הביקושים לקווים אלה. כמו כן לבחון אפשרות, כי הקווים יצאו מנקודות נוספות בשומרון, במטרה להקל על העובדים הפלסטינים את ההגעה לאוטובוסים.

פרסומים בעברית ובערבית

הפרסומים אודות הקווים החדשים המופעלים מהיום, יהיו בשפות העברית וערבית והשירות יהיה שוויוני לכלל האוכלוסיות. המנכ"ל נדרש גם לעמוד מקרוב אחר הפעלת השירות ולהפיק את כל הלקחים הנדרשים, במטרה לשפר את השירות לכל משתמשי התחבורה הציבורית.

הקווים החדשים נועדו לשפר את השירות לעובדים הפלסטינים הנכנסים לישראל דרך מעבר אייל והם אמורים להחליף את המסיעים הפיראטיים שהסיעו את הפלסטינים במחירים מופקעים של עשרות שקלים.

הקווים המסובסדים מסיעים את העובדים למקומות עבודתם באזור השרון ותל אביב, במחירים מוזלים במיוחד. תעריף הנסיעה מנקודת היציאה מצופים לכפר סבא, או רעננה הוא 5.1 שקלים בלבד, ומצופים לתל אביב 10.6 שקלים בלבד.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן