Skip to content

מאבטח רצח שלושה אנשים בחיפה והתאבד

בטווח של ארבע שעות נחתו על תחנת זבולון בקריית חיים שלושה מקרי רצח והתאבדות. עכשיו מתברר שיש קשר בין הרציחות. מאבטח חשוד שרצח את חברתו ובנה בן ה-17 בדירה בקריית שמואל ואחר כך המשיך ורצח ספר במפרץ חיפה. הרוצח שם קץ לחייו לפני שנתפס. מקרה כזה לא זכור בתולדות התחנה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

התפתחות בחקירות הרצח וההתאבדות בחיפה. דב תגר, מאבטח בן 46 בעל נשק ברישיון, רצח היום את חברתו ובנה שהיה עמה בקריית שמואל החרדית בחיפה ולאחר מכן רצח אדם נוסף, יוסף דב (סוסו), בן 52 מקריית ים, ספר במקצועו, במעלית בבניין משרדים במפרץ חיפה. בתחילה התייחסה לכך המשטרה כאל מקרים נפרדים ובהמשך התברר שמדובר בסדרת רציחות שהמניע להם לא ברור.

הערב בשעה שמונה וחצי בערב נמצאו גופות אישה ובנה בן ה-17 בדירה בשד' ורבורג ליד קריית שמואל, הסמוכה לקריית חיים המערבית. הבן והאישה, בשנות הארבעים לחייה, נדקרו למוות. צוותי מד"א שהוזעקו למקום קבעו את מותם של השניים. המשטרה פתחה בחקירה.

בני משפחה, שהבחינו בהעדרם של השניים, הגיעו לדירתם ומצאו אותה נעולה. לאחר מספר ניסיונות לקרוא להם וכשאיש לא ענה, הם הזעיקו מנעולן, שפרץ את הדירה. רק אז גילו בני המשפחה את המחזה הקשה. גופות האם והבן היו במקום שעות ארוכות בטרם נמצאו.

הרצח במפרץ חיפה (צילום: משטרת ישראל)
החשוד ברצח ושם קץ לחייו. הרצח במפרץ חיפה (צילום: משטרת ישראל)

בערב נורה למוות יוסף דב (סוסו) בן 52 מקריית ים. אזרחים שהמתינו למעלית בבניין המשרדים ברחוב חלוצי התעשייה במפרץ חיפה שמעו קול נפץ ולאחר מכן גילו את הגופה במעלית. צוותי מד"א שהוזעקו למקום קבעו את מותו של האיש, בעל מספרה שלא היה מוכר למשטרה. על פי עדויות, נורה הגבר בידי אדם שברח מהמקום.

מיד בהיוודע הרצח החלה המשטרה בחיפושים אחר החשוד שברח מהמקום במכוניתו של הספר שנרצח. מידע על צבע המכונית ומספרה הועברו ליחידות השונות, והרכב אותר בסופו של דבר בקריית אתא. מפקד משטרת זבולון, ניצב משנה אילן סרדל, אמר כי השניים הגיעו יחד למבנה ברחוב חלוצי התעשייה, שם רכש הנרצח מוצרי ספרות לבית העסק שלו. לאחר מכן, ככל הנראה, ירה בו החשוד במעלית, ומשם ברח ברכבו של הנרצח עד שאותר בקריית אתא.

כאשר התקרבו השוטרים אל המכונית במטרה לעצור את החשוד, מאבטח בן 46 מקריית מוצקין אשר מחזיק נשק ברישיון, הוא ירה בעצמו ושם קץ לחייו. למשטרה עדיין לא ברור הקשר בין הנרצח לבין הגבר ששם קץ לחייו, וגם לא הרקע למעשה. עם זאת, במצלמות האבטחה בזירת הרצח תועדו השניים מבלים יחד, שותים קפה ונראה כי הם מיודדים.

אחד מחברי הנרצח אמר הערב, כי מדובר באדם שאף אחד לא רצה ברעתו. "הוא  צדיק" אמר החבר, "איש חסד שהיה קונה כל מני מוצרים פעמיים בשבוע ונותן אותם לנזקקים". ימ"ר חוף חוקרים כעת את המניעים והנסיבות לרצח.

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן