Skip to content

Dead Sea Racing – הפנינג מוטורי בחוה"מ פסח

חגיגת ספורט מוטורי שבמרכזה מרוצי מכוניות אופנועים וקארטינג תערך במשך יומיים במנחת מצדה ים המלח (על כביש 90) אל מול הר המצדה, בחול המועד פסח, 28-29 במרץ 2013
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חגיגת ספורט מוטורי של מרוצי מכוניות אופנועים וקארטינג תיערך במסגרת ה-"Dead Sea Racing". נהגים מקצועיים, חובבי מכוניות, משפחות ומטיילים יחברו להפנינג המשלב בין תחרויות מעולם הספורט המוטורי, לחוויה חד-פעמית עבור ילדים וכל המשפחה.

צלם רונן טופלברג

בין מגוון התחרויות באירוע, יתקיימו מרוצים מקצועיים בענפים הבאים:
• מרוץ דראג (מכוניות עם מנועים גדולים שיכולים להגיע גם ל-1200 כ"ס)
• תחרות דריפט (נהגי הדריפט ידועים בשליטה שלהם במכונית ובתעוזה שלהם על המסלול)
• מרוץ SHAKE DOWN בענף הראלי (אחד מענפי המרוץ הפופולריים בעולם)
• מרוצי אופנועים
• מרוצי קארטינג
• מתחם אופנועים אשר מותאמים לילדים החל מגיל 8

מלבד תחרויות מקצועיות, ישולבו בהפנינג מתחמי פעילות אקטיביים וחווייתיים לקהל הרחב, אקספו ודוכנים מעולם התוכן המוטורי, לצד מתחמי בילוי משפחתיים, מתחם VIP ועוד.

מיקי יוחאי, בעלי החברה המארגנת קרוס קאנטרי, "מדובר ביומיים של פעילות תחרותית אשר מאגדת 5 קהילות ספורטאים, אופנוענים, מתחרי דראג, דריפט, ראלי וקארטינג, שהאהבה המשותפת לכולם היא הכלי המנועי, המהירות על המסלול והאדרנלין של מרוצים מסוג זה".

אילן פקטור, מפיק האירוע מוסיף: "מדובר באירוע מוטורי שפתוח לקהל הרחב, אירוע מקצועי, עם הרבה רעש מנועים, כזה שחלמנו עליו כל החיים. מנחת מצדה הופך מרגע זה לאתר מופעי אמנויות האספלט ולמסלולי אימון מקצועי".

דב ליטבינוף, ראש המועצה האזורית תמר: "אני גאה על ההזדמנות להביא למקום הנמוך בעולם את הספורט המוטורי המרגש, שבעבור ציבור גדול בישראל הוא התגשמות חלום אמיתית".

על האירוע מופקדים אנשי המקצוע של התחום בישראל, תחת המטרייה של התאחדות הראלי בהנהלת קרוס קאונטרי, אשר ילוו וידריכו את הקהל, לצד ניהול השיפוט של התחרויות בענפים השונים. את הפקת האירוע מארגנת חברת פורום פקטור.

האירוע יתקיים בחול המועד פסח, 28-29 במרץ 2013, במנחת מצדה, על כביש 90, ים המלח אל מול הר המצדה.

מחירים: מחיר כרטיס לילד (גילאים 5-16): 60 ש' , מחיר כרטיס לאדם (מגיל 16 ומעלה): 75 ש',
מחיר למשפחה (עד ארבע נפשות, שני מבוגרים ושני ילדים בין הגילאים 5 – 16): 200 ש' , כרטיס לכל ילד נוסף בין גילאים 5 ל16: 35 ש' , כרטיס VIP: 250 ש'
לרכישת כרטיסים:– www.hadran.co.il
טלפון להזמנות – 2274* או 03-5215200
לפרטים נוספים: www.deadsea-racing.co.il

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן