Skip to content

סברה: מסע הרצח בקריות החל בשל התקף קנאה

פחות מיממה לאחר הרצח הנוראי, שבו רצח מאבטח את בת זוגו, בנה ואר כך את ידידו הספר, סוברים במשטרה כי שורת הרציחות החלה ככל הנראה בשל התקף קנאה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

18 שעות אחרי הרצח הראשון שהתגלה בשדרות ההסתדרות במפרץ חיפה, ו-14 שעות לאחר גילוי הרצח השני בשדרות ורבורג בקריית שמואל, מתחזק בקרב חוקרי משטרת ישראל הרושם כי הרציחות בוצעו על ידי המאבטח דב תגר (46), על רקע של התקף קנאה על בסיס קשריו הרומנטיים עם בת זוגו חתואלה קוזניציוב (42). הוא חשוד ברציחתה, רציחת בנה אלכס (17), ורציחתו של הספר יוסף (סוסו) דב בן ה-52. מסע הרציחות הסתיים בהתאבדותו לאחר ששוטרי תחנת זבולון הצליחו לעלות על עקבותיו כשנהג ברכבו של הספר שבו נמלט עד קריית אתא, שם נלכד.

מסע הרציחות באזור הקריות (תצלום: משטרת ישראל)

מדוע נתקף בזעם רצחני כזה, ומדוע רצח את הספר שהיה ידידו, על כך עדיין אין הסבר. לא ידוע גם על הקשר בין הספר לנרצחת. הבוקר (ג'), אמרו ל"מגפון" במשטרת ישראל, כי מוקדם לקבוע מה התרחש בדירה הזעירה בקריית שמואל שבה נמצאו גופותיהם של האם והבן, וכעת מצפים שתוצאות הבדיקה הפתולוגית ישפכו אור על האירוע. במשטרה וברשויות הרווחה באזור מוסרים כי איש מהמעורבים אינו מוכר להם, ולאיש מהם אין עבר פלילי והם גם אינם מוכרים לשירותי הסעד.

החקירה הוטלה על ימ"ר חוף ובחקירה הישירה עוסקים מאתמול שני קצינים ושישה חוקרים בפיקודו של נצ"מ אלי אסייג. במהלך ליל השימורים אספו החוקרים ממצאים בשלוש הזירות וחקרו עדים רבים, ובהם בני משפחתו של תגר ובני משפחות קורבנותיו, שכנים ומכרים של הארבעה. עוד נודע כי תגר, מאבטח במקצועו, היה אמור להחזיר את הנשק ברישיון שהיה ברשותו לחברת האבטחה בשבוע שעבר, ומשלא עשה כך פנו אתמול לאחיו של הרוצח והם חיפשו אמש את האח.

יוסף דב, ספר ותיק ומוכר, תושב קריית ים, השאיר אחריו בת, אם (תמר), אחות (רוזה) ואחיינים (יוסי, רינת ורפי). המספרה שבבעלותו נמצאת בשדרות ירושלים בקריית ים, לא הרחק מביתו. לפני ארבע שנים התגרש מאשתו ומאז התגורר בבית אמו שבקריית ים.

[related-posts]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן