Skip to content

יחימוביץ': עמיר פרץ הוא החשוד בקניית קולות"

"לשמחתי, חבר הכנסת שהיה מעורב בדברים לכאורה כבר אינו חבר מפלגת העבודה", אמרה יחימוביץ לגלי צה"ל. מלשכתו של ח"כ עמיר פרץ נמסר בתגובה: "מדובר באמירה חסרת אחריות של יושבת-ראש מפלגה, שאחת התכונות האופייניות לה הוא להשתתף בעלילות על בני-אדם. כל הפרטים המתוארים בכתבה לא היו ולא נבראו"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חבר הכנסת שהיה שר, אשר מעורב לכאורה בתשלום לקבלני קולות, הוא ח"כ עמיר פרץ. כך אומרת הבוקר יושבת-ראש מפלגת העבודה, שלי יחימוביץ'. עמיר פרץ, כזכור, הגיע למקום השני בפריימריז של מפלגת העבודה – אך עבר לאחר זמן קצר למפלגת התנועה בראשות ציפי לבני.

במשטרה אישרו, בתשובה לשאלות כתבים, כי אתמול הגיעו חומרים, הקשורים לפרשה במפלגת העבודה, לראש האגף לחקירות ולמודיעין במשטרת ישראל, אשר החליט לפתוח בחקירה.

"לו היה בידי בדל ראייה לדברים, הייתי מגישה מיד תלונה למשטרה". שלי יחימוביץ' (צילום: דן בר דוב)
"לו היה בידי בדל ראייה לדברים, הייתי מגישה מיד תלונה למשטרה". שלי יחימוביץ' (צילום: דן בר דוב)

יחימוביץ' אמרה בתכניתו של ניב רסקין "נכון להבוקר" בגלי צה"ל: "לצערי הרב מאוד זה התרחש בפריימריז של מפלגת העבודה. השר הבכיר לשעבר שהוזכר בכתבה הוא עמיר פרץ, וכבר אתמול ניסחנו הודעת גינוי חריפה בשמי ובשם מזכ"ל המפלגה בה אנחנו מביעים שאט נפש מהתופעות המתוארות בכתבה. לשמחתי, חבר הכנסת שהיה מעורב בדברים לכאורה כבר אינו חבר מפלגת העבודה. המועמד הנוסף שמוזכר שם הוא גיסו סמי שושן".

לדבריה, עד הפנייה אתמול לקבלת תגובה, יחימוביץ' לא ידעה על התופעות שמוזכרות בתחקיר. "לו היה בידי בדל ראייה לדברים, הייתי מגישה מיד תלונה למשטרה", אמרה.

"באמירה חסרת אחריות של יושבת-ראש מפלגה, שאחת התכונות האופייניות לה הוא להשתתף בעלילות על בני-אדם". עמיר פרץ (צילום: דן בר דוב)
"באמירה חסרת אחריות של יושבת-ראש מפלגה, שאחת התכונות האופייניות לה הוא להשתתף בעלילות על בני-אדם". עמיר פרץ (צילום: דן בר דוב)

מלשכתו של ח"כ עמיר פרץ נמסר בתגובה: "מדובר באמירה חסרת אחריות של יושבת-ראש מפלגה, שאחת התכונות האופייניות לה הוא להשתתף בעלילות על בני-אדם. כל הפרטים המתוארים בכתבה לא היו ולא נבראו. אנו מציעים לחברת-הכנסת יחימוביץ להמתין מעט עם השמחה לאיד. חבר-הכנסת עמיר פרץ ידוע ביושרו ובהקפדתו על כל פרט ופרט, וגם שלי יחימוביץ ברוע המאפיין אותה לא תצליח לשנות זאת".

בראיון לתכנית "הכל דיבורים" ברשת ב' אמר פרץ ליוסי הדר כי מעולם לא היה נכח בפגישה פוליטית שבה הועבר כסף כדי לקנות קולות. לדבריו, בכל שנות פעילותו הפוליטית מעולם לא דבק בשמו רבב. ח"כ עמיר פרץ הדגיש כי שיעבד את ביתו פעמיים כדי לממן את פעילותו הפוליטית. עוד אמר כי גם גיסו, סמי שושן, הכחיש באזניו מכל וכל את ההאשמות נגדו. פרץ תקף את יושבת ראש העבודה שלי יחימוביץ' ואמר כי בחרה להכפישו בשיטה מלוכלכת במקום להתמודד אתו במגרש הפוליטי.

את הידיעה הבלעדית הראשונה בנושא פרסם העיתונאי צביקה ברוט. הוא פרסם כי קיימות עדויות שמהן עולה לכאורה כי גם בבחירות המקדימות במפלגה נוספת, פרט לבית היהודי, שילמו מועמדים כסף תמורת קולות. זהותה של המפלגה לא פורסמה בידיעה שפורסמה ב"ידיעות אחרונות", אך פורסם כי חוקרי המשטרה פתחו בבדיקה וכי יו"ר מפלגת העבודה שלי יחימוביץ' ומזכ"ל המפלגה חיליק בר פרסמו תגובה משותפת: "אנו מגנים בחריפות את התופעות המתוארות בכתבה ומביעים שאט נפש מהן".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן