Skip to content

תאונה פגע וברח קטלנית ביישוב רהט

פעוט בן שלוש הובא מחוסר הכרה ועם חבלת ראש לתחנת מד"א ביישוב רהט וזמן קצר לאחר מכן מת מפצעיו. משפחתו של הנהג הפוגע הסגירה אותו למשטרה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

היום (שלישי) הובא פעוט בן שלוש, מחוסר הכרה, עם חבלת ראש ובמצב אנוש, לתחנת מד"א ביישוב רהט שבנגב. פרמדיקים של מד"א פינו אותו לחדר הלם במרכז הרפואי סורוקה. זמן קצר לאחר מכן מת הילד מפצעיו.

מחקירה ראשונית של משטרת העיירות עולה, כי רכב שנסע בשכונה 21 ביישוב פגע בתינוק ונמלט מהמקום. המשטרה פתחה בחקירה והתבצעו סריקות לאיתור הרכב והנהג הפוגע. מאוחר יותר הוסגר הנהג הפוגע על ידי בני משפחתו. בחקירתו טען הצעיר כי הוא פחד שיפגעו בו כנקמה על התאונה על כן ברח מהמקום.

רפ"ק יובל פז, ראש לשכת תנועה תחנת באר שבע, אמר ל"מגפון": "אנחנו כרגע בשלב בדיקה של תאונת הפגע וברח. הגירסה הראשונית של הנהג הפוגע הייתה כי הוא ברח לביתו מאחר שחשש שיתקיפו אותו. נושא זה כרגע נבדק. המקרה הוא קשה. הנהיגה חייבת להשתנות, במיוחד במקומות צפופים והומים מילדים. תושבי רהט לא יכולים לעבור לסדר היום לנוכח תופעות אלה. התושבים חייבים לקחת עליהם אחריות. אסור לתת למצב הזה, של תאונות שנגרמות מרשלנות, זלזול ופראות של נהגים, להימשך".
.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן