Skip to content

יונייטד: המטוסים הגיעו בזמן, העובדים קיבלו בונוס

יונייטד איירליינס סיימה את חודש פברואר עם 80.8 אחוזי הצלחה ביעדי לוחות הזמנים בטיסות המקומיות ו-80.5% בטיסות הבינלאומיות. העובדים הזכאים יקבלו מאה דולר בונוס
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יונייטד איירליינס עברה בהצלחה את יעדיה בעמידה בלוחות זמנים בחודש פברואר, בתמורה מתגמלת החברה את עובדיה בבונוסים, כולל העובדים בישראל. עובדי החברה בקליבלנד וסן פרנסיסקו זכו בכבוד הרב ביותר על ביצועיהם מבין הנמלים הלוגיסטיים של יונייטד. שיעור העמידה בזמנים הממוצע של הפעילות המקומית של יונייטד עומד על 80% מאז ספטמבר 2012

למרות מזג אויר המאתגר בפברואר עם סופות שלגים במספר לא מבוטל של נמלי בית ברחבי ארה"ב, עמדה יונייטד איירליינס בפברואר בהצלחה ביעדי לוחות הזמנים בכ-80% מהטיסות המקומיות והבינלאומיות. זאת בהמשך לביצועיה הטובים בחודש ינואר. כתוצאה מכך, וכהוקרה על ביצועים אלה, העניקה יונייטד לעובדים הזכאים 100 דולר בונוס. כל זאת.

יונייטד איירליינס. עמידה בלוחות זמנים
יונייטד איירליינס. עמידה בלוחות זמנים

יונייטד איירליינס סיימה את החודש עם 80.8% אחוזי הצלחה ביעדי הצלחה בטיסות המקומיות ו- 80.5% בטיסות הבינלאומיות.

ביצועים טובים

ביצוע זה מסמן את הפעם הראשונה מאז 2003 שהפעילות המקומית ובינלאומית בקווים העיקריים של יונייטד השיגו שיעור הגעה בזמן של 80% או יותר במהלך החודשים הראשונים של השנה.
מאז ספטמבר האחרון, זו הפעם הראשונה שנרשמה בטיסות המקומיות של יונייטד עמידה בלוחות זמנים ביותר מ-80% מהטיסות . ב-13 בפברואר היה היום שבו רשמה חברת התעופה את הביצועים הטובים ביותר ביום יחיד בשנה -91.2% בהגעה בזמן בטיסות מקומיות.

מבין שמונת נמלי הלוגיסטיקה המקומיים של יונייטד, המרכז בקליבלנד רשם את הביצועים הטובים ביותר בחודש פברואר, עם שיעור ממוצע הגעה בזמן של 87%. הנמל הלוגיסטי של סן פרנסיסקו הגיע למקום השני עם שיעור הגעה בזמן של 83%. שיעורי הגעה בזמן מבוססים על טיסות שהגיעו בתוך 14 דקות מזמן ההגעה המתוכנן.

"הודות לעמיתיי, אנו שומרים על ביצועי פעילות יציבים השנה," כך אומר ג'ף סמיסק, יו"ר, נשיא ומנכ"ל יונייטד. "אנו ממשיכים להיות ממוקדים באספקת מהימנות תפעולית ובשירות לקוחות מעולה וממשיכים לעבוד יחד כדי להפוך לחברת התעופה המובילה בעולם."

בחודש פברואר, חילקה יונייטד תשלומי חלוקת רווחים לעובדים זכאים, בסכום של כ-119 מיליון דולר, בהתבסס על התוצאות הפיננסיות של החברה בשנת 2012. בשנה שעברה חולקו רווחים בסכום של יותר מ-350 דולר לכל עובד, על השגת מטרות חודשיות של הגעה בזמן.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן