Skip to content

פגע ברכבים פלסטיניים וריסס עליהם כתובות נאצה

כתב אישום הוגש נגד תושב מבשרת ציון שהתנכל לרכבי פלסטינים וריסס אותם בכתובות תג מחיר. בכליו נתפסו סכינים, אגרופן וגז מדמיע. הגזען קרא לשוטר שלכד אותו: "נאצי"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כתב אישום הוגש נגד דוד עובד (22), תושב מבשרת ציון, לפיו הוא מואשם בהיזק בזדון ממניע לאומי, הכשלת שוטר והחזקת אגרופן וסכין שלא כדין.

מכתב האישום עולה כי בתחילת מרץ השנה הגיע עובד בשעות הצהריים למגרש בנייה המצוי ליד התנחלות שילה, שעבדו בו פועלים פלסטינים. הוא זיהה את רכביהם שחנו בסמוך לפי לוחית הרישוי הפלסטינית. מכתב האישום עולה כי עובד "פגע בחלק מכלי הרכב בכך שניקב באחד מהם צמיג אחורי וניפץ פנס קדמי, ובשניים אחרים ניפץ מראה קדמית". 

כתובות תג מחיר (צילום ארכיון)
כתובות תג מחיר (צילום: בעז נכטשטרן, אתר כיפה/ ארכיון)

עובד אף ריסס על הרכבים הפגועים כתובות נאצה, בהן נכתב: "מוות לערבים", "ד"ש מהגבעות", "נקמה" (פעמיים), "תג מחיר" (פעמיים) וסמל של מגן דוד. לאחר שאותר על ידי השוטרים, הוא התנגד למעצר, נאבק וניסה להימלט תוך שהוא בועט באחד מהשוטרים וקורא לעברו: "נאצי".

בחיפוש שנערך על גופו ובכליו נמצאו לא פחות משתי סכינים, אגרופן ומיכל גז מדמיע. "במעשיו האמורים לעיל, פגע הנאשם במזיד בנכס ממניע של גזענות, עשה מעשה בכוונה להפריע לשוטר כשהוא ממלא תפקידו כחוק או להכשילו בכך והחזיק אגרופן וסכינים שלא כדין", נכתב בכתב האישום שהוגש על ידי עו"ד בריג'יט ויטאלי מפרקליטות מחוז ירושלים.

 

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן