Skip to content

בצריכה מתמדת: מנקים לקראת החגים

פסח מתקרב ויחד איתו מגיעה עונת הניקיונות • חמישה מוצרים חדשים רוצים שנרכוש אותם לניקוי הבית • מי עומד בהבטחה שלו ומי לא?
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ההצעה: לנקות את הרצפה עם קיטור

המציעה: Euro-Pro

מה זה אומר? Shark Steamer היא סדרת מוצרים חדשה מארצות הברית, המאפשרת לנקות את הרצפה בבית עם מכשיר הפועל על קיטור, ללא שימוש בחומרי ניקוי בכלל.

מה אנחנו אומרים? ניסינו את ה-Steam Pocket, המיועד לשימוש עם מי ברז, בעל ראש ניקוי דו צדדי וכבל חשמל באורך 6 מטרים. הוא נמכר עם מטליות מיקרופייבר ומשפך למילוי מים, וקל לאחסן אותו בבית, כולל בתלייה. בניקוי מרצפות שומשום ישנות הוא היה יעיל פחות בהסרת כתמים ובניקוי, אך הצטיין בניקוי מרצפות מודרניות. קשה לנקות איתו מקומות קטנים בגלל שטח הפנים הגדול של יחידת הניקוי, דוגמת סביב אסלה בחדר השירותים; וצריך להתרגל להעדר ריח הניקיון בבית, גם אם מקור הריח במוצרים מבוססי נפט. עם זאת, הוא מצוין למי שאינו רוצה להשתמש בחומרים מבוססי נפט לניקוי, במיוחד לבית עם תינוקות. בנוסף, יש לדאוג לכבס את המטליות או לרכוש אותן לאחר מספר שימושים, דבר המחליף את עלות מוצרי הניקוי.

המחיר: 549 שקל. להשיג בהום סנטר, המשביר לצרכן, שופרסל, אייס וברשתות וחנויות חשמל.

הציון: [rating=3]

ההצעה: לנקות במהירות את כלי האוכל

המציעה: Finish של רקיט בנקיזר

מה זה אומר? ג'ל למדיח הכלים המיועד גם לתוכניות קצרות.

מה אנחנו אומרים? המוצר עשה היטב את העבודה שלו. כלומר, ניקה את הכלים, הותיר אותם ללא סימני מים רבים ועם מידה סבירה של ברק. כל זה גם ובעיקר בתוכניות קצרות. אך האם הוא עושה עבודה טובה יותר מהמתחרים? לא במיוחד.

המחיר: 40 שקל ל-500 מ"ל או עד 25 הדחות. להשיג ברשתות השיווק מובילות ורשתות הפארם.

הציון: [rating=4]

ההצעה: לנקות את הבית מחיידקים

המציעה: קלין

מה זה אומר? אקונומיקה לובן קלין ג'ל לחיטוי ולניקוי כללי הוא מוצר חדש מבוסס אקונומיקה שהשיקה החברה.

מה אנחנו אומרים? אקונומיקה כמו אקונומיקה, היא הרגה בדרך את כל מה שהיה צריך להרוג, וכדי למנוע מנזק בלתי הפיך לחוש הריח, המוצר נמכר בניחוחות לימון, הדרים או לבנדר. עם זאת, בהשוואה לאקונומיקה הקלאסית, כאן היינו צריכים להתאמץ קצת יותר כדי לנקות את הכתמים לחלוטין.  

המחיר: 15 שקל ל-4 ליטר.

הציון: [rating=3]

ההצעה: לנקות את האבנית בחדר האמבטיה

המציעה: AJAX

מה זה אומר? ספריי לניקוי האבנית מהאריחים והכלים הסניטריים בחדר האמבטיה.

מה אנחנו אומרים? מה יש לומר על מוצר שמבטיח לעשות פעולה פשוטה של הסרת האבנית הארורה מהחדר הכי רטוב בבית – ומצליח לעשות את זה? שיש לו ריח סביר, מיכל התזה יעיל והאבנית לא עמדה בפני החומרים הפעילים זמן רב במיוחד.

המחיר: 16 שקל ל-750 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות פרטיות.

הציון:  [rating=5]

ההצעה: להסיר כתמים קשים מהבגדים

המציעה: Colon של רקיט בנקיזר

מה זה אומר? ספריי לטיפול נקודתי של כתמים מהבגדים.

מה אנחנו אומרים? הספריי מבטיח לטפל בכתמים השונים ובעיקר בכתמים הקשים. הוא לא הצליח להסיר בקלות כתמי שמן מהבגדים, אך כתמים אחרים, דוגמת כתמי אוכל נסתרים שהתייבשו כמה ימים בסל הכביסה, דשא ואפילו דיו ירדו בעזרתו ממש בקלות.

המחיר: 20 שקל ל-750 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק.

הציון: [rating=4]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן