Skip to content

הנאשם ברצח גדי ויכמן: החזקתי סכין מתוך לחץ, פראנויה

עדן אוחיון' שנאשם ברצח ויכמן בפארק בבאר שבע' טען היום בבית המשפט שהוא נוהג להסתובב עם סכין ושפעל מתוך הגנה עצמית. מיכל לוי, אשת הנרצח: "אני מאמינה שעוד אנשים רואים את הסתירות בעדות שלו. הוא מדקלם"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עדן אוחיון, בן 20, תושב העיר הנאשם ברצח של גדי ויכמן ז"ל, העיד היום (שני) בבית משפט המחוזי בבאר שבע. ויכמן נרצח בליל שישי, 5 במאי, בשנה שעברה, בשעה 2:00 בלילה בפארק שבשכונת נווה זאב בב"ש. על פי כתב האישום, המנוח ביקש מצעירים שהרעישו בפארק לדבר יותר בשקט כי הוא מנסה להרדים את בתו התינוקת. כאשר ירד למטה הוא נדקר בסכין עלי ידי עדן אוחיון. 

אוחיון העיד היום בבית המשפט וטען שפעל מתוך הגנה עצמית. הוא סיפר לשופטים את השתלשלות הדברים וציין כי החזיק סכין מתוך חרדות ופרנויות: "שמתי את הסכין עלי. לצערי הרב יש לי קצת לחץ, פראנויות". 

השופטים מסיירים בזירת הרצח בבאר שבע (צילום באדיבות דודו גרינשפן)
השופטים מסיירים בזירת הרצח בבאר שבע (צילום באדיבות דודו גרינשפן)

הוא המשיך וסיפר כי הוא וחבריו הגיעו לפארק שם ישבו ודיברו, ואז "האלמנה יצאה מהמרפסת ואמרה 'תעופו מפה הזמנתי משטרה'. המנוח יצא מהמרפסת ואמר 'תעופו מפה כולכם לפני שאני יורד למטה'. פתאום ראיתי מישהו קופץ והולך אלי בהליכה מהירה. התקדמתי אליו צעד שניים, ישר קיבלתי נגיחה או פיצוץ. עפתי אחורה, ראיתי מטושטש. עשיתי תנועה עם הסכין. לא תארתי לעצמי שהבן אדם יאבד את החיים שלו".

לאחר העדות יצאו השופטים בתיק לסיור בזירת הרצח. סגנית נשיא בית המשפט המחוזי בבאר שבע רויטל יפה כ"ץ, השופט יורם צלקובניק והשופט אריאל אגו, התלוו לנציגי המשטרה שהציגו להם את שהתרחש. השופטים אף עלו לביתה של האלמנה מיכל לוי ויצאו למרפסת הצופה על הפארק משם ראתה את אשר אירע. הנאשם אוחיון הובא גם הוא למקום תחת אבטחה כבדה.

אשת הנרצח סיפרה לתקשורת על תחושותיה בבית המשפט ובסיור: "מאתמול היה לי קשה עם זה. לא הייתי מסוגלת לשבת היום לאורך כל העדות ויצאתי. אני מאמינה שהצדק יצא לאור. קשה לי עם העדות שלו שמלאה בשקרים' ואני מאמינה שעוד אנשים רואים את הסתירות בעדות שלו. הוא מדקלם הרבה דברים שאומרים לו לדקלם והוא כאילו מנסה להתנצל ולאחר מכן משקר ועושה את גדי בעלי התוקף. יש המון שכנים שראו מה קרה. אני מאוד מקווה שאחרי העדות שהוא מסר הוא ייקבר בכלא ושישלם את המחיר למען יראו ויראו".

בא כוחו של הנאשם, עורך הדין אלי כהן: "מה שעלה מהעדות של מרשי שהוא הופתע. המנוח פנה אליו ואמר לו בוא ולאחר שירד מדירתו נגח בו בלי אומר ודברים וכתוצאה מזה הוא נחבל בשפה ועף אחורנית. אחרי שנפל מייד הוא קם והייתה לו סכין שהייתה בין המכנס לגוף. הסכין נפלה הוא הרים אותה ובתנועת מגל הוא דקר את המנוח דקירה אחת".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן