Skip to content

שטראוס קפה חתמה על הסכם להפעלת חברת Coffee Viva הגרמנית

בבעלותה של "ויוה" מפעל חדשני בגרמניה לייצור קפה נמס מיובש בהקפאה; המפעל הגרמני יסייע לשטראוס לספק את הדרישה הגוברת בשווקי רוסיה וחבר העמים לקפה זה מאת רונית שימרון חברת שטראוס קפה חתמה על הסכם להפעלת חברת Coffee  Viva, על נכסיה השונים, בהם מפעל חדשני ומתקדם בגרמניה לייצור קפה נמס מיובש בהקפאה. החוזה הינו לחמש שנים […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בבעלותה של "ויוה" מפעל חדשני בגרמניה לייצור קפה נמס מיובש בהקפאה; המפעל הגרמני יסייע לשטראוס לספק את הדרישה הגוברת בשווקי רוסיה וחבר העמים לקפה זה

מאת רונית שימרון

גדי לסין, מנכ"ל קבוצת שטראוס. צילום: סיון פרג'

חברת שטראוס קפה חתמה על הסכם להפעלת חברת Coffee  Viva, על נכסיה השונים, בהם מפעל חדשני ומתקדם בגרמניה לייצור קפה נמס מיובש בהקפאה. החוזה הינו לחמש שנים עם אופציה להארכה לתקופה נוספת של שלוש שנים וכן אופציית קניה.

על פי ההסכם, שטראוס קפה תפעיל את החברה לתקופה של חמש שנים, עם אופציה להארכה לתקופה נוספת של שלוש שנים. בכוונת שטראוס קפה לייצר במפעל קפה מיובש בהקפאה, בעיקר לחברות הבת של שטראוס קפה ברוסיה ובמדינות חבר העמים. רוסיה נחשבת לאחד משוקי הקפה הגדולים בעולם, שמתבסס בעיקרו על קפה נמס מיובש בהקפאה (freeze-dried).

ויוה קפה ממוקמת באופאל, גרמניה, ומפעילה מפעל חדשני ליצור קפה נמס מיובש בהקפאה עם תפוקת יצור של 4,500 טון קפה בשנה. החברה מעסיקה למעלה מ-120 עובדים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן