Skip to content

התאבד החשוד העיקרי באונס ורצח בדלהי

רם סינג', בן 34, תלה את עצמו בבגדיו בתאו בכלא טיהאר, השמור היטב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הטיימס אוף אינדיה מדווח שרם סינג', החשוד העיקרי בפרשת האונס והרצח בהודו, נמצא בחמש הבוקר תלוי בתא 3, כאשר שומר הגיע להעיר אותו לקראת העברתו ליום דיונים בבית המשפט.

סינג' - התאבד בתא שמור היטב
סינג' - התאבד בתא שמור היטב

רם סינג' היה אחד משישה נאשמים באונס קבוצתי וברצח של סטודנטית בת 23, שהתחולל בדצמבר בחודש דצמבר האחרון באוטובוס שבו הוא נהג.

הוא הועבר למרפאת הכלא שם נקבע מותו, וגופתו נשלחה לניתוח שלאחר המוות בבית חולים עירוני.

לדברי מקור יודע דבר, סינג' הוטרד מאוד מפאת מותו של מוחמד אפזאל גורו, מי שהורשע בתקיפת בניין הפרלמנט ההודי ב-2001 ונתלה בחודש שעבר. מכל מקום, שופט שלום יחקור את האירוע.

האירוע מעורר תהיות בנוגע לביטחון המוחזקים בכלא הנחשב שמור היטב, וגם תיאוריות מזימה. סינג' נעצר עם אחיו וארבעה אחרים, לרבות קטין, שעות אחרי הפשע. הם סבלו גם מזעם אסירים אחרים בכלא טיהאר. יש המאשימים את שלטונות הכלא שלא יתכן שהצליח בכוחותיו בלבד לתלות את עצמו בבגדיו.

אביו אמר לסוכנות הידיעות הצרפתית: "פגשתי אותו לפני שישה ימים בבית המשפט. הוא אמר לי שחייו בסכנה ושהוא נאנס על ידי שותפיו לתא". רשויות הכלא הודיעו בעבר שכל העצורים הושמו ב"משמר התאבדות" מאחר שהם חדלו לדבר ולתקשר זה עם זה. סינג' לא שהה בתא לבדו, ולא ברור האם שוכניו האחרים ישנו או הניחו לו לתלות את עצמו.

סנגורו של סינג' פנה בעבר לבית המשפט העליון בבקשה להעביר את המשפט מחוץ לדלהי, מאחר שלקוחו אינו מאמין שיזכה בעיר למשפט הוגן. "הוא ידע שימות בכל מקרה מאחר שהיה ויש לנו עדיין תיק חזק מאוד נגדו", אמר אחיה בן העשרים של קורבן האונס, "איני מאושר מכך שהרג את עצמו מפני שרציתי שייתלה…. בפומבי. זה שמת כפי שהוא החליט נראה לא הוגן. אבל, שיהיה, אחד פחות. אני מקווה שהאחרים ימתינו לגזר דין מוות", הוא הוסיף.

הנאשמים האחרים במשפט המתנהל בימים אלה במסלול מהיר הם: מוקש סינג', אחריו של רם, וינאי שאמה, עובד חדר כושר, אשקאי קומר, מנקה אוטובוסים ופאוואן קומר, רוכל פירות. שמו של הקטין לא הותר לפרסום. הנאשמים תקפו את האישה ואת חברה באוטובוס בשעה שהשניים חזרו מצפייה בסרט ב-16 בדצמבר בשנה שעברה. האישה נאנסה שוב ושוב ועונתה במוט ברזל, גם חברה הוכה קשות לפני שהשניים הושלכו מהאוטובוס הנוסע.

בעבר הופיע סינג' באחת מתוכניות הריאליטי הפופולריות בהודו, Your Court, שנועדה לסייע לאנשים לפתור סכסוכים אזרחיים מחוץ לבית המשפט. מארחת התוכנית היא קיראן בדי, פעילה נגד שחיתות וקצינת משטרה בכירה בדימוס. היא היתה קצינת המשטרה הראשונה בהודו, משנת 1972, וזכתה בכמה עיטורי הצטיינות.

בדי - הבנו שסינג' נהג שיכור
בדי - הבנו שסינג' נהג שיכור

סינג' הופיע בתוכנית לפני שלוש שנים, ותבע פיצויים ממעסיקו לשעבר על פציעות שנגרמו לו בעבודתו כנהג אוטובוס. המעסיק טען שסינג' עצמו אשם ב"נהיגה בשכרות, ברשלנות ובחיפזון".

"רם סינג' ניסה להפחיד את מעסיקו לשעבר", אמרה בדי לעיתונות. "כאשר ראינו את כל העדויות, הבנתי שסינג' אשם".

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן