Skip to content

ישראייר מונתה מוביל סדיר לרודוס ולכרתים

מטוס ATR-42 האחרון שפעל 15 שנה בשירותה עוזב את החברה. בסוף השבוע הוא ביצע את טיסתו האחרונה. ב-2014 תקלוט החברה מטוס איירבס A-320 נוסף
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שר התחבורה ישראל כץ מינה אמש את חברת ישראייר למוביל סדיר בקווי טיסות תל אביב – רודוס ותל אביב – הרקליון (כרתים). עד היום ביצעה החברה טיסות שכר ליעדים אלו.

קבלת הרישיון לטיסות סדירות לקווים אלו מהווה נדבך נוסף בהיערכות האסטרטגית של ישראייר להרחבת היעדים אליה תטוס החברה. ישראייר נערכת על פי התחזיות לגידול בתנועת הנוסעים בקוויה לטווחים קצרים ובינוניים, במיוחד לאירופה. בהתאם לכך היא תקלוט לצי מטוסיה ב-2014 מטוס איירבס A320 חדש נוסף.

ATR-42 הוחזר לבעליו

בינתיים החזירה ישראייר את מטוס ATR-42 לבעלים של המטוס. דגם מטוס זה שימש את ישראייר במשך 15 שנים, בעיקר לטיסות פנים ארציות. עם החזרת המטוס באחרון מדגם זה הפכה ישראייר לחברת התעופה עם צי המטוסים החדש בישראל.

מטוס ATR-42 שימש את ישראייר בטיסות הפנים ארציות לאילת, מאז נקלט בחברה ביוני 1998. כיום לאחר שסיימנו את החכירה והמטוס הוחזר לבעלים שלו בארה"ב, הפכה ישראייר לחברת התעופה עם צי המטוסים החדש ביותר בישראל – שני מטוסי איירבס – שני מטוסי איירבס A-320, בני שנתיים וחצי ושני מטוסי ATR-72 בני שנה וחצי", מסביר דורי שושן סמנכ"ל השיווק של החברה.

עוד הוסיף שושן, כי: "עם קבלת המינוי של ישראייר להפעלת טיסות סדירות לאיי רודוס וכרתים שהינם היעדים הפופולאריים מאוד בקרב הישראליים, נערכת החברה כבר לקראת עונת הקיץ הקרוב כדי לשווק חבילות נופש לבתי מלון מדרגת תיירות גבוהה במקומות אלה, הכוללים אטרקציות לכל המשפחה".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן