Skip to content

כתב אישום נגד הארבעה שחשודים בתקיפה בטיילת

למרות טענת עובד העירייה כי הותקף על רקע גזעני , הואשמו הבוקר הארבעה, תושבי טבריה, בתקיפה וגרימת חבלות בנסיבות מחמירות ולא על רקע גזעני. לטענתם הם חשבו שהוא גנב מהם ארנק וטלפון סלולרי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כתב אישום ובקשה להארכת מעצר כנגד דניאל קרעי (18), תושב טבריה, ועוד שלושה קטנים נוספים גם בני העיר, בגין חבלה מורה בנסיבות מחמירות, הוגש היום בבית המשפט המחוזי בתל אביב. הארבעה הם אלו או חלק מהחבורה החשודה שתקפה את עובד עיריית תל אביב, חסן אוסרוף, בסוף פברואר.

מכתב האישום שהגיש עו"ד צחי הבדלי מפרקליטות מחוז תל אביב, עולה כי הם אינם מואשמים בתקיפה על רקע גזעני, אלא תקיפה חבלנית חמורה. על פי הנסיבות שתוארו בכתב האישום עולה כי ביום 24 בפברואר לפנות בוקר שהו קרעי והקטינים עם אחרים בטיילת בתל אביב. בעודם שוהים במקום, שתו משקאות משכרים. סמוך לאחר מכן, הגיעו למקום ככל הנראה מספר אלמונים וגנבו תיקים ומכשירי טלפון סלולאריים שהיו שייכים לחלק מבני החבורה.

ההפגנה שנערכה בטיילת ת"א במחאה על התקיפה הגזענית (צילום: תומר נויברג)

זמן קצר לאחר מכן עבר במקום חסן אוסרוף, אשר עבד באותה עת בניקיון הטיילת מטעם עיריית תל אביב-יפו. הנאשם והקטינים חשדו באוסרוף כמי שנטל חלק בגניבת רכושם, והחלו לרדוף אחריו. בשלב מסוים, תפס הנאשם את המתלונן סמוך למקום, שבר בקבוק זכוכית על ראשו, חבט בפניו ובאפו באגרופים, באופן שגרם לשבר באפו והמשיך וחבט בכל חלקי גופו, בעוד אוסרוף שרוע על הקרקע והנאשם יושב עליו. בשלב זה, הצטרפו הקטינים לקרעי ויחד עמו המשיכו והיכו את אוסרוף, חבטו בפניו באגרופיהם, בעטו בו בכל חלקי גופו, בין היתר בראשו, בבטנו ובגבו, בעוד המתלונן מוטל מדמם על הקרקע.

רק לאחר שעובר אורח הגיע למקום וצעק לעבר הנאשם והקטינים חדלו אלה ממעשיהם ונמלטו מהמקום. כתוצאה ממעשי קרעי והקטינים, הובהל אוסרוף לבית החולים "איכילוב" ואושפז למשך עשרה ימים. יצוין כי אוסרוף טען בבית החולים וכך בעדותו כי הותקף בקריאות "ערבי, לך מכאן", "ערבי מסריח", ועוד, המעידות על רקע גזעני.

[related-posts]

 

 

 

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן