Skip to content

קבוצת משולם לוינשטין מכרה בהודו מגרשים ב-50 מיליון שקל

דיווחה על עסקה של חברה נכדה למכירת 1000 מגרשים בשטח כולל של 120,000 מ"ר בעיר מייסור בהודו. החברה צופה כי לאחר מכירת מלוא המגרשים יהיה הרווח ברוטו כ-16 מיליון שקל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קבוצת משולם לוינשטין דיווחה היום על כך שחברה נכדה, המוחזקת על ידה בשיעור של 54%, מכרה את מרבית המגרשים בפרוייקט ״בנה ביתך״, בעיר מייסור בהודו לקבוצת רכישה, המיוצגת על ידי אגודה שיתופית הודית. המגרשים נמכרו תמורת כ-50 מיליון שקל כאשר תשלום יתפרס ב-12 חודשים.

במסגרת העסקה ימכרו כ- 1,000 מגרשים לבניית וילות קטנות בשטח כולל של 120,000 מ״ר. במקביל תמשיך החברה בפיתוח הפרוייקט ושיווק מגרשים נוספים בהיקף של כ- 60,000 מ״ר.

"הפרוייקט של חברת לוינשטין נמצא במיקום אסטרטגי על כביש הטבעת של מייסור ובקרבה לכביש המהיר המצוי בתהליכי הקמה ובסמוך לשדה תעופה. מדובר בעסקה רווחית שכן, סך הכל השקיעה החברה בפרויקט כ-16 מיליון שקל, ויחד עם מכירת החלק שנותר (עוד 60 אלף מ"ר) צופה החברה לפדות, לאחר הוצאות, בגין חלקה, כ-32 מיליון שקל ולהיוותר עם רווח ברוטו צפוי של כ-16 מיליון שקל.

את הקרקעות לוינשטין רכשה לפני למעלה מארבע שנים. במשך ארבע השנים שחלפו הושלמו רוב הליכי הפשרת הקרקע והתכנון, ואף החלו עבודות להקמת התשתיות לשכונה.

ההסכם מותנה בקבלת אישורים אשר החברה צופה כי יתקבלו במהלך חודשים ספורים ובהשלמת עבודות פיתוח אשר ימשכו כחצי שנה נוספת.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן