Skip to content

קבוצת RH מתכוונת להרחיב פעילותה בתעשייה הביטחונית

הקבוצה חתמה לאחרונה הסכם שיתוף פעולה עם חברת האלקטרוניקה Jabil בארה"ב, השלישית בגודלה בתחום בעולם, העוסקת בתחום ייצור מערכות לתעשיות צבאיות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
סקוט גיבייק – מנהל החטיבה הצבאית ב-Jabil, יעקב רוזנברג- יו''ר ובעלים קבוצת RH , ו מר דן קיילי- סמנכ''ל הפיתוח העסקי בJabi-l. צילום- מורג ביטן
בכנס קבוצת RH. מימין לשמאל: סקוט גיבייק – מנהל החטיבה הצבאית ב-Jabil, יעקב רוזנברג- יו''ר ובעלים של קבוצת RH , ו דן קיילי- סמנכ''ל הפיתוח העסקי ב-Jabil. צילום- מורג ביטן

בכנס השנתי של קבוצת RH ללקוחותיה בארץ, שהתקיים היום בתל אביב, בהשתתפות סקוט גיבייק – מנכ"ל החטיבה הצבאית של Jabil, ענקית האלקטרוניקה מארה"ב, נמסר, כי הקבוצה מתכוונת להרחיב את פעילותה עם התעשייה הביטחונית בישראל.

קבוצת RH חתמה לאחרונה הסכם שיתוף פעולה עם חברת האלקטרוניקה Jabil בארה"ב, השלישית בגודלה בתחום בעולם, העוסקת בתחום ייצור מערכות לתעשיות צבאיות, שמחזור פעילותה 16.5 מיליארד דולר.

יעקב רוזנברג, הבעלים והמנכ"ל של קבוצת RH ציין, שבמסגרת הכנס הוצגו הטכנולוגיות המתקדמות של הקבוצה וכמה דגשים נוספים ביניהם: השותפות עם חברת הענק Jabil והתרומה הטבעית לתעשייה בישראל עם הכניסה המאסיבית של RH לשוק התעשייה הצבאית.

בכנס הוצגו יכולותיה הטכנולוגיות של Jabil, מהות שיתוף הפעולה עם קבוצת RH והנכונות שלה להשקיע בחברות ההייטק בישראל באמצעות הייצור בחברת RH.

מנקודת מבט של התעשייה הביטחונית בישראל הוצג נדבך נוסף שבו יוצאות חברות ביטחוניות, כמו התעשייה האווירית, לייצור במיקור חוץ בחברת RH.

יעקב רוזנברג הוסיף, כי "אסטרטגיית הצמיחה העיקרית של חברת RH בשנים הבאות תבוא מחיבור החברה לחברת Jabil ומכניסה מאסיבית לתחום הביטחוני, תוך שמירה על התעשיות הקיימות כגון התעשייה הרפואית ותעשיית ההייטק", הסביר יעקב רוזנברג.

חברת Jabil

Jabil (ג'ביל) היא חברה אמריקנית, הנסחרת בבורסת ניו יורק (JBL), המספקת שירותי תכנון, יצור, ניהול שרשרת אספקה ותמיכה, לחברות בתחום היצור האלקטרוני והצרכנות. לחברה 60 מפעלים הפזורים בארבע יבשות, ומספקים פתרונות מקיפים בהתאם לצורכי הלקוחות במגוון ענפי תעשייה: מוצרי צריכה, תעופה ובטחון, תעבורה, מחשוב ואחסון, קלינטק, מכשור וציוד רפואי, ניידות, טלקומוניקציה, ניהול אנרגיה, רפואה ומדעי החיים.

Jabil נוסדה ב 1969, המטה שלה ממוקם בסנט פיטסבורג פלורידה, היא מעסיקה 100 אלף עובדים, והכנסותיה בשנת2011 הסתכמו ב-16.5 מיליארד דולר.

קבוצת RH טכנולוגיות

RH טכנולוגיות היא החברה ישראלית הגדולה בתחומה העוסקת בתחום ייצור והרכבת מכלולים ומערכות אלקטרוניקה עבור תעשיית ההייטק בישראל ובעולם. החל משנת 2000 נסחרת החברה בבורסת תל אביב והיא מעסיקה יותר מאלף עובדים. אתרי הייצור של החברות בקבוצה נמצאים בנצרת עילית, ישראל, למעט אתר הייצור בארה"ב של חברת RH U.S.A .

קבוצת RH טכנולוגיות מספקת ללקוחותיה באמצעות חברות בנות בבעלותה המלאה: RH אלקטרוניקה , ר. מטל מכלולים, RH U.S.A , ARTAFLEX ,וש.ל.פ., שירותים הכוללים פיתוח, ייצור, הרכבה ואינטגרציה של מכלולים ומערכות אלקטרוניות, בהסכמי מיקור-חוץ. הקבוצה פועלת כקבלן ראשי ומספקת גם שירותי קבלנות משנה. בנוסף, מספקות חברות בקבוצה שירותי ייצור של מערכי זיווד אלקטרוני ועיבוד שבבי. חברת RH אלקטרוניקה הינה החברה הגדולה בקבוצה, אשר הוקמה ב 1984 על ידי גדליה המרמן ויעקב רוזנברג, המשמש היום יו"ר הקבוצה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן