Skip to content

ערפל כבד שרר הלילה בנתב"ג

בנמל הוכרז נוהל ראות לקויה. 11 טיסות הופנו לנמלי תעופה אלטרנטיביים. חמש טיסות נחתו בנתב"ג בזמן הערפל. מנהל נתב"ג ובכירים נוספים הגיעו מיידית לנמל, כדי לתת מענה לכל בעיה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בשעה שמונה בבוקר חזר נמל תעופה בן גוריון (נתב"ג) לפעול בשגרה עם סיומו של נוהל ראות לקויה, שהחל לאחר שעה שתיים לאחר חצות.

קצת אחרי השעה 2:00 אחר חצות דיווחה רשות שדות התעופה (רש"ת), כי בשל ערפל כבד ששורר בנתב"ג הופנו 11 מטוסים לנחיתה בנמלי תעופה חלופיים. חמש טיסות נחתו בזמן הערפל בנתב"ג בנחיתה רגילה.

כמקובל בעולם התעופה לכל טיסה שיוצאת ליעדה יש נמל תעופה אלטרנטיבי המופיע בתוכנית הטיסה. כאשר כוסה נתב"ג בערפל כבד, פתחה רש"ת את נמל התעופה עובדה לפעילות ואיפשרה לחברות תעופה ישראליות לנחות בעובדה, על פי שיקול דעתן.

במקביל הופעל בנתב"ג נוהל ראות מוגבלת, שבמסגרתו הגיעו מיידית מנהל נתב"ג ומנהלים בכירים נוספים לנמל, כדי לתת מענה ככל האפשר לכל בעיה שתתעורר.

בין הטיסות שהופנו לנמלי תעופה אלטרנטיביים היו: שתי טיסות של אל איטליה נחתו בעמאן, מטוס של טורקיש איירליינס חזר לטורקיה, מטוס אל על שהמריא ממילינו נחת בלרנקה, מטוס אל על שהמריא מרומא נחת בלרנקה, מטוס של חברת לוט נחת בפאפוס, מטוס של אליטליה נחת בלרנקה, מטוס של סוויס נחת בעמאן ומטוס של איבריה נחת בלרנקה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן