Skip to content

בת 16 הותקפה הלילה בשכונת נווה צדק בתל אביב

הצעירה שבה הלילה לביתה ולפי החשד עקב אחרי גבר שניסה לתקוף אותה בחדר המדרגות של ביתה. אמה יצאה למשמע זעקותיה והגבר נמלט. הבוקר נחנכה סיירת של משמר הגבול בדרום תל אביב. היחידה עתידה לטפל באוכלוסיה המקומית ומטרתה להגביר את תחושת הביטחון
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נערה בת 16 התלוננה הלילה (ראשון) במשטרה כי תושב זר התנפל עליה בניסיון לתקוף אותה מינית אמש (שבת) בשכונת נווה צדק בתל אביב. צוות של משטרת לב תל אביב פתח בחקירה בפיקודו של ניצב משנה דני לוי, מפקד התחנה. כוחות גדולים חיפשו אחר חשוד העונה לתיאור שמסרה הנערה באזור, אולם טרם עצרו חשודים.

הנערה סיפרה כי בעת ששבה לביתה, בסביבות חצות, הבחינה באדם שעוקב אחריה. היא מיהרה ונכנסה לחדר המדרגות בבניין בו היא גרה. בשלב זה  התנפל עליה החשוד מאחור. לדבריה, הוא הפיל אותה על הרצפה וניסה להפשיטה. הנערה החלה לזעוק לעזרה ולמרבה המזל אמה שמעה את צעקותיה  ויצאה מהדירה. החשוד שהבין שלא יוכל לבצע את זממו, עזב את הנערה המפוחדת ונמלט. בשלב זה לא ברורה זהותו של התוקף.

הבוקר נחנכה יחידת סיירת של משמר הגבול בדרום ת"א (צילום: משטרת ישראל)
סיירת של משמר הגבול בדרום ת"א (צילום: משטרת ישראל)

במשטרה לא ממהרים לייחס את המעשה לתושב זר ובודקים את כל הכיוונים. כזכור, לפני ימים ספורים פרץ אזרח מסודאן לדירה בשכונת יד אליהו בדרום העיר. על פי החשד הוא גם ניסה לתקוף ילדה בת שמונה. אם הילדה שחשה לחדר ביתה, נאבקה בו ונפצעה קלות מסכין שהייתה בידו. אבי הילדה תקף את הפורץ ופגע בו קשות. באותו ערב התארגנו תושבי דרום העיר להפגנה בה דרשו לסלק את הזרים מהשכונות.

הבוקר נחנכה יחידת סיירת של משמר הגבול בדרום תל אביב. היחידה עתידה לטפל באוכלוסיה המקומית, ומטרתה להגביר את תחושת הביטחון בקרב האוכלוסיה המתגוררת בדרום העיר.

היחידה מונה כחמישים לוחמים שעברו הכשרה בבסיסי ההדרכה של משמר הגבול, והחל מהיום הם יוצבו בתחנת לוינסקי (שרת). הכוח המיוחד מתמחה בטיפול בהפרות סדר ציבורי וטיפול באירועי משבר וטרור.

הקמת היחידה, באה בעקבות הבטחתם של מפכ"ל המשטרה רב ניצב יוחנן דנינו והשר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ', להגדלת תקינת התחנה למאה ותשעים תקנים, שיתנו מענה טוב יותר למשימות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן