Skip to content

בצריכה מתמדת: מוצרים לחג ובכלל

פסח מתקרב ומגפון ממשיך להכין אתכם לקראתו • הפעם מקבלים את הבמה שני מוצרים שינקו לכם את הבית, מוצר אחד שיעזור לכם בהכנת האוכל, כרטיס ברכה מיוחד לחג ונעלי ריצה, שיעזרו לכם להוריד את קלוריות המיותרות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

[related-posts title="בצריכה מתמדת: מדורים נוספים לחג הפסח"]

 

ההצעה: לנקות את חלונות הבית

המציעה: המותג של ברנד פור יו

מה זה אומר? נוזל לניקוי חלונות הנמכר באריזת יחיד עם חומר דוחה אבק או באריזה זוגית.

מה אנחנו אומרים? המותג הפרטי של הרשת הרביעית כולל ליין של מוצרי ניקוי, שעבורנו היתה זו הפעם הראשונה שנחשפנו אליהם, למרות שהם לא חדשים במיוחד. המוצר לניקוי החלונות שניסינו עשה את עבודת נאמנה, הן בהסרת האבק והלכלוך והן במניעה של אבק חדש.

המחיר: 7 שקלים, להשיג ברשתות השיווק.

הציון: [rating=5]

ההצעה: להשתמש בקלות בנייר כסף

המציעה: סנו

מה זה אומר? סנו סושי רדיד אלומיניום נשלף אחד אחד.

מה אנחנו אומרים? הרעיון העומד מאחורי המוצר הוא הגיוני – להשתמש בחתיכות חתוכות מראש של נייר כסף במקום להאבק במכשיר החיתוך בכל פעם. בפועל, זה טוב אם משתמשים בנייר כסף לעיטוף כריכים שכן כל חתיכה אינה גדולה. לשימושים של עטוף תבניות, שגולן כידוע משתנה, המוצר אינו מתאים.

המחיר: 27.9 שקל, להשיג ברשתות השיווק.

הציון: [rating=2] 

 

ההצעה: לברך לחג בצורה מקורית

המציעה: Yooletta

מה זה אומר? כרטיסי ברכה של belle-and-boo

מה אנחנו אומרים? אבנו את העיצוב העדין של כרטיסי הברכה, שהחזיר אותנו לימים תמימים ופשוטים יותר. הליין כולל את הדמויות של Belle ו-Boo במצבים ובצבעים שונים, והם מתאימים גם לילדים וגם למבוגרים עם עם נטיה נוסטלגית. כל הכרטיסים, חשוב לציין, מיוצרים מנייר ממוחזר.

המחיר: 9 שקלים ליחידה.

הציון: [rating=4]

ההצעה: לרוץ בקלות

המציעה: סקצ'רס

מה זה אומר? נעלי ריצה GO RUN 2

מה אנחנו אומרים? החברה השיקה את הדור השני של נעלי הריצה שלה, אך מאחר שלא הכרנו את הדור הקודם, ההשוואה אליו בלתי אפשרית. באופן עקרוני, מדוב בנעליים קלות במיוחד שמשקלן פחות מ-150 גרם (תלוי במידה, כמובן). המשקל של הנעליים הופך את השימוש בהן למוצלח מאוד, והאחיזה שלהן היתה טובה באותה המידה. הן בנויות כך שהקצה הקדמי והאחורי של הסוליה מעט מעוגל במטרה ליצור ריצה על החלק המרכזי של כף הרגל. זה מבנה שצריך להתרגל אליו ויש לו בעיה אם רוצים ללכת עם הנעליים – הצורה מקשה על ההליכה, בעוד שבריצה היא אכן עוזרת.

המחיר: 399 שקל, להשיג במגה ספורט, אליטל וחנות הדגל של המותג בנמל תל אביב.

הציון: [rating=4]

ההצעה: לנקות את השיש

המציעה: SUNDAY של סופר-פארם

מה זה אומר? מארז שלישיית מטליות מיקרופייבר לשיש

מה אנחנו אומרים? מותג ניקוי הבית של רשת הפארם השיק מארז של שלוש מטליות מיקרופייבר. בצד האריזה הצבעונית והייחודית לקטגוריה, המטליות עצמן מעט קטנת אך עדיין מספיקות כדי לעשות את העבודה. איכות חומר הגלם טובה כך שהמטלית מנקה היטב. יש לה יכולת ספיגה גבוהה הודות למיקרופייבר והיא אכן עמידה במכונת כביסה, כמובטח.

המחיר: 13 שקל. להשיג בסניפי הרשת.

הציון: [rating=5]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן