Skip to content

85% ממחזיקי כרטיס אשראי בישראל קונים באינטרנט

מתוכם, 41% יקנו או מתכוונים לקנות באינטרנט עם כרטיס האשראי לקראת חג פסח. הסיבות העיקריות לביצוע קניות באינטרנט הן נוחות, לא צריך לחפש במקום אחר (60%), מחירים זולים יותר (59%) ניתן לקנות דברים שאין בחנויות בארץ (39%), מגוון גדול יותר (35%) ומהירות (34%)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
קניות של ערב חג באשראי באינטרנט
קניות של ערב חג באשראי באינטרנט

חברת ויזה אירופה ביצעה בשבוע שעבר סקר אינטרנטי על הרגלי קניות באינטרנט באמצעות כרטיסי אשראי. הסקר בוצע על ידי חברת המחקר הבינלאומית נילסן בקרב מדגם מייצג של 504 איש מהאוכלוסייה היהודית הבוגרת בישראל, במטרה לבחון את עמדת הציבור בישראל כלפי קניות באינטרנט בערב החג.

עוקבים אחרי הרגלי הקניות

לדברי מנכ"ל ויזה אירופה בישראל, עודד סלומי: "ויזה אירופה עוקבת כל העת אחרי הרגלי הקניות של צרכנייה באמצעות אינדקסים וברומטרים שונים. הסקר שביצענו בימים אלה מלמד אותנו על עולם ההתנהגות של קניות באינטרנט ובכלל זה קניות של ערב חג".

מהדו"ח מתברר, כי 85% ממחזיקי כרטיס אשראי קונים באינטרנט ומתוכם, 41% מתכוונים לקנות משהו בכרטיס האשראי שלהם באינטרנט עבור עצמם או עבור בן משפחה לחג הפסח.

עוד מתברר מהדו"ח, כי 59% ממחזיקי כרטיס אשראי מבצעים קניות של מוצרים, או מבצעים תשלומים על שירותים באינטרנט, בתדירות של פעם ברבעון, או בתכיפות גבוהה יותר.

רק 4% מהקונים אונליין אמרו שהם חשים לא בטוח לשלם ישירות בכרטיס האשראי שלהם על קניות באינטרנט. לדברי סלומי: " זהו נתון חשוב המשקף את העובדה שרק אחוז קטן מאוד באוכלוסייה אינו מרגיש בטחון ברכישות באינטרנט. למעשה תוצאות המחקר מצביעות על כך שיותר ויותר אנשים עושים קניות באינטרנט הן מטעמי נוחות והן מתוך הרגשת ביטחון מלאה".

יודגש כי כ- 50% ממחזיקי כרטיס אשראי מסרו שהם מחזיקים בכרטיס ויזה ככרטיס אשראי עיקרי לביצוע רוב קניותיהם.

ממצאים עיקריים נוספים

• הסיבות העיקריות לביצוע קניות באינטרנט הן נוחות , לא צריך ללכת לחפש במקום אחר (60%) ומחירים זולים יותר (59%). סיבות נוספות שצוינו: ניתן לקנות דברים שאין בחנויות בארץ (39%), מגוון גדול יותר (35%) ומהירות (34%).
• יותר ממחצית האנשים הקונים באינטרנט משתמשים בעיקר בכרטיס אשראי לצורך התשלום (58%).
• 52% מקרב הקונים באינטרנט קונים בדרך כלל מאתרים ישראלים, לעומת 25% הקונים בדרך כלל מאתרים בחו"ל. 25% הצהירו כי הם קונים במידה שווה מאתרים ישראלים ואתרים בחו"ל.
• רוב האוכלוסייה בישראל מחזיקה כרטיסי אשראי, רק 9% הצהירו, כי אין להם כרטיס אשראי.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן