Skip to content

שלום קדוש יבשל לאובמה

המלונות בישראל מתחרים על הזכות לארח את נשיא ארצות הברית ופמלייתו ואף לבשל לנשיא המעצמה הידידותית. נראה כי כמה מלונות יוכלו לספר בגאווה שהיה להם חלק בהצלחת הביקור הנשיאותי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ביקורו של נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, הביא לתחרות בין המלונות בישראל ונראה שכמה מלונות יתחלקו בתהילה: הנשיא יתגורר במלון המלך דוד בירושלים, דבוקת העיתונאים המגיעה אתו תשוכן במלון ענבל ואילו את הארוחה שתוגש בפגישה במעון הרשמי של ראש הממשלה בירושלים, יבשל השף שלום קדוש, השף הראשי של רשת מלונות פתאל.

שף שלום קדוש. עוד נשיא לרשימה. (צילום: אנטולי מיכאלו)
שף שלום קדוש. עוד נשיא לרשימה. (צילום: אנטולי מיכאלו)

שף קדוש בישל כבר לנשיאי ארה"ב ג'ימי קרטר, ביל קלינטון, ג'ורש וו.בוש וכעת יבשל גם לנשיא ארה"ב ברק אובמה.

כל המוצרים מהם יבושל התפריט הם מתוצרת ישראל.

שף קדוש אומר שכבר היה שותף לאירועים ממלכתיים רבים מהסוג הזה. "ערכנו אירועים וארוחות לנשיאים ומלכים ואני מתרגש כמו בפעם הראשונה. מחשבה רבה הוקדשה להרכבת תפריט הארוחה, שמשלב בין התרבות האמריקאית לישראלית. בתפריט משולבים כל שבעת המינים שבהם בורכה ארצנו. יינות ישראלים מובחרים ילוו את הארוחה", ציין השף קדוש.

התפריט כולל למנה ראשונה רביולי במילוי קונפי של ארטישוק ירושלמי, פילה דג ברבוניה, קציפת פולי סויה ירוקים; שרבט אשכולית אדומה ורימונים כמרענן חיך, למנה עיקרית תוגש אומצת פילה בקר צלויה במעטפת של תבלינים ארומטיים בשילוב מבחר ירקות האביב ולקינוח – קרמבל של תפוחי עץ בשילוב פירות אדומים, זביון של יין גוורצטרמינר ודבש מפרחי הדרים. לסיום, פטיפור של תאנים ותמרים עם שקדים ירוקים מקורמלים יחד עם קפה ותה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן