Skip to content

עובדי משרד החוץ לא ישבשו את ביקור אובמה

בפגישה שנערכה היום בין ועד עובדי משרד החוץ לממונה על השכר באוצר, קובי אמסלם, סוכם כי בימים הקרובים יחל מו"מ אינטנסיבי במטרה לפתור את הסוגיות שהעלו העובדים ובראשן הפגיעה בתנאי השירות בארץ ובחו"ל, הפגיעה בתא המשפחתי של שליחי משרד החוץ ותקינות הליך המינויים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הוסר החשש כי עובדי משרד החוץ, שהכריזו על סכסוך עבודה לפני כשבועיים, ישבשו את ביקור הנשיא אובמה בישראל.

קובי אמסלם
התחייב לקדם. קובי אמסלם (צילום: משרד האוצר)

בפגישה שנערכה היום בין ועד עובדי משרד החוץ לממונה על השכר באוצר, קובי אמסלם, סוכם כי בימים הקרובים יחל מו"מ אינטנסיבי במטרה לפתור את הסוגיות שהעלו העובדים ובראשן הפגיעה בתנאי השירות בארץ ובחו"ל, פגיעה בתא המשפחתי של שליחי משרד החוץ ותקינות הליך המינויים.

בפגישה השתתפו גם יו"ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות עו"ד אבי ניסנקורן, נציגי הנהלת משרד החוץ ונציבות שירות המדינה.

מוועד עובדי משרד החוץ נמסר כי אמסלם התחייב לקדם במהירות האפשרית את הפסקת העיוות בתשלום המס על שכר השליחים בחו"ל וליישם את התקנה שנחתמה כבר על ידי שר האוצר היוצא. סוכם כי הדבר ייעשה מיד עם כניסת הממשלה החדשה לתפקידה.

ועד עובדי משרד החוץ הודיע כי "מתוך אחריות לאומית ורצון להימנע מפגיעה ביחסי החוץ של ישראל, עובדי משרד החוץ ייתנו את כל השירותים הנדרשים בכדי להבטיח שביקורו של נשיא ארה"ב, ברק אובמה, יתקיים כסדרו וללא כל תקלות".

[related-posts]

1 Comment

  1. יניב
    17 במרץ 2013 @ 19:59

    בהצלחה לעובדי משרד החוץ! מאבקכם צודק, והדרך המכובדת שבה אתם מנהלים אותו ראויה לכל שבח. הלוואי וכך היו נוהגים כל פקידי המדינה! בהצלחה רבה

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן