Skip to content

בבית הנשיא מצחצחים ומשפצרים לקראת ביקור אובמה

מנכ"לית בית הנשיא, אפרת דובדבני: "אנו עובדים במקצועיות אל מול הסטנדרטים האמריקניים המוקפדים ביותר ואין מקום לגמישות או לטעויות. כל צעד של הנשיא נספר, כל זווית וכל תנועה נלקחת בחשבון"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
מעלים את דגל ארה"ב לראש התורן (צילום: מארק ניימן/לע"מ)
מעלים את דגל ארה"ב לראש התורן (צילום: מארק ניימן/לע"מ)

48 שעות לפני הגעת נשיא ארצות הברית לבית הנשיא, וההכנות לקבלת הפנים החגיגית, לפגישה המדינית עם נשיא המדינה שמעון פרס ולארוחת הערב בהשתתפות הממשל האמריקני ונציגי החברה הישראלית, נמצאות בעיצומן.

בבית הנשיא שוקדים על הפקת האירוע, לצד היערכות לקליטתם של יותר ממאה כלי תקשורת בינלאומיים אשר עתידים להגיע לסקר את ביקורו של הנשיא אובמה בבית הנשיא.

דגל ארצות הברית הונף הבוקר לראש התורן לצדו של דגל מדינת ישראל ונס נשיא המדינה, שטיחים אדומים נפרסו לאורך עשרות מטרים ברחבת הטקסים החגיגית של בית הנשיא, שושנות הדגלים הוצבו במקומותיהן ועובדי בית הנשיא עובדים במרץ על מנת להשלים את ההכנות לקראת יום רביעי, בו יצא נשיא ארצות הברית מרכבו ויצעד על השטיח האדום ביחד עם הנשיא פרס, כאשר יתקבלו על ידי ילדים האוחזים בדגלי ארצות הברית וישראל. 

מנכ"לית בית הנשיא אפרת דובדבני סיפרה על ההכנות לביקור ואמרה: "זהו ביקור מרגש מאד עבורנו, בבית הנשיא מושלמות ההכנות על מנת לקיים את שני האירועים המרכזיים אשר יקרו פה ברמה הגבוהה ביותר. ביום רביעי תתקיים הפגישה המדינית החשובה בין שני הנשיאים אליה יתקבל הנשיא אובמה בקבלת פנים חגיגית וביום חמישי יתקיים טקס הענקת עיטור הנשיא במסגרת ארוחת הערב הממלכתית בה ייקחו חלק בכירי הממשל האמריקני ונציגי החברה הישראלית".

דובדבני אף סיפרה על מהלך התיאומים אל מול נציגי הבית הלבן ואמרה: "אנו עובדים במקצועיות אל מול הסטנדרטים האמריקניים שהינם המוקפדים ביותר, ואין מקום לגמישות או לטעויות". כל צעד של הנשיא נספר, כל זווית וכל תנועה נלקחת בחשבון.

מגלגלים את השטיח האדום לכבוד אובמה (צילום: מארק ניימן/לע"מ)
מגלגלים את השטיח האדום (צילום: מארק ניימן/לע"מ)
מצחצחים את הגינה הנשיאותית (צילום: מארק ניימן/לע"מ)
מצחצחים את הגינה הנשיאותית (צילום: מארק ניימן/לע"מ)
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן