Skip to content

נפתח מרכז הזמנות מודרני לכל מותגי קבוצת ישראייר

המרכז יבצע את כל ההזמנות של ישראייר הבינלאומית, ישראייר לאילת, מכירת בתי מלון באילת ומכירות של כל מותגי נתור, צבר ודיזנהויז. באפריל תפנה ישראייר את משרדיה ברחוב הירקון פינת שלום עליכם ותעבור לבניין ויקטוריה ברחוב המלאכה בתל אביב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
מרכז המנות החדש של קבוצת ישראייר. מענה ישיר לכל המותגים של הקבוצה
מרכז המנות החדש של קבוצת ישראייר. מענה ישיר לכל המותגים של הקבוצה

קבוצת ישראייר החלה היום להפעיל מרכז הזמנות משוכלל ומודרני תחת קורת גג אחת, עבור כל מותגי הקבוצה, מתחת למשרדי שר התחבורה ברחוב המלאכה בתל אביב. באמצע אפריל תפנה ישראייר את משרדיה ברחוב הירקון, פינת שלום עליכם ותעבור לבניין ויקטוריה ברחוב המלאכה בתל אביב, מול מוקד ההזמנות החדש שלה.

ריכוז ההזמנות במוקד אחד, לעומת פיזור מוקדי הזמנות לכל מותג בקבוצה, כפי שהיה עד אתמול, יחסוך בהוצאות התפעול של הקבוצה כ-2 מיליון שקלים בשנה, והוא התבצע במסגרת הכנות והיערכות הקבוצה לקראת עידן השמים הפתוחים.

כל פעילות מוקדי ההזמנות של ישראייר הבינלאומית, ישראייר לאילת, מכירת בתי מלון באילת ומכירות של כל מותגי נתור, צבר ודיזנהויז, מתבצעים מהיום במרכז ההזמנות החדש של קבוצת ישראייר שמותקנים בו מערכות טלפון ומחשוב מודרניים ומשוכללים ביותר ויהיו בו 150 עמדות שירות.

בשיטה המרוכזת החדשה כל סוכן, או לקוח, שיכנס לאחד מאתרי הקבוצה – ישראייר, נתור וצבר, וירצה ליצור קשר טלפוני יראה בכל אתר את אותו מספר טלפון.

"המעבר למרכז הזמנות מרוכז ומודרני לכל המותגים של קבוצת ישראייר יאפשר לנו לספק שירות טוב יותר לסוכנים ולבצע בידול מדוייק מאוד, ברמה המסחרית, של המותגים השונים, לפי קהל המטרה", מסביר אורי סירקיס מנכ"ל קבוצת ישראייר, "בנוסף לכך הצעד של עזיבת הרבה נדל"ן, שבו פעלו המוקדים השונים עד אתמול, מקטין לנו את הוצאות התפעול".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן