Skip to content

כתב אישום נגד הפורץ ביד אליהו, שתקף ילדה

המקרה בו הצליח אבי המשפחה להכריע את הפורץ התפרסם בציבור על רקע המחאה של תושבי השכונות בדרום העיר נגד נוכחות הזרים. הבוקר הוגש נגד התוקף כתב אישום חמור
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כתב אישום הוגש הבוקר נגד תושב סודאן, בן 22, בגין עבירות של ניסיון אינוס ומעשים מגונים בקטינה מתחת לגיל 14, תקיפה, חבלה בכוונה מחמירה, איומים, גניבה והתפרצות לבית בכוונה לבצע פשע. כתב האישום, העוסק בפרשת הפריצה לבית ביד אליהו לפני כעשרה ימים, הוגש לבית המשפט המחוזי בתל אביב על ידי עו"ד אריאלה בן אהרון, מפרקליטות מחוז תל אביב. במקביל הוגשה בקשה להארכת מעצרו עד תום הליכים.

מכתב האישום עולה כי ב-13 למרץ 2013, סמוך לשעה חמש בבוקר, התפרץ הנאשם, מוחמד סולימה חאמד, לבית משפחה ביד אליהו בעיר בכוונה לבצע עבירות גניבה ופשע. לאחר שגנב מכשיר סלולארי, נטל הנאשם סכין מטבח ונכנס לחדר הילדים, שם ביצע הנאשם מעשים מגונים וניסיון אינוס בקטינה, תוך איום ושימוש בסכין המטבח. באותה העת איים הנאשם גם על אחיה של הקטינה, ששכב במיטה סמוכה, באמצעות הסכין.

המחאה שפרצה בעקבות הפריצה ביד אליהו: "הבג"ץ מתיר את דמנו" (צילום: דן בר דוב)
המחאה שפרצה בעקבות הפריצה ביד אליהו: "הבג"ץ מתיר את דמנו" (צילום: דן בר דוב)

בשלב מסוים, על פי כתב האישום, שמעה האם באמצעות מכשיר אינטרקום שהיה בחדר הילדים את הקטינה בוכה. האם הלכה לחדר הילדים, וכשראתה את הנאשם גוהר על הקטינה הדפה אותו מהמיטה וניסתה להוציאו מהחדר. הנאשם לא חדל ממעשיו ותקף את האם אשר נאבקה על הגנת ילדיה, ולבסוף אף דקר אותה בבטנה. האם והקטינים זעקו לעזרת האב, שהתעורר משנתו, ראה את האם נאבקת בנאשם, החל לנהל מאבק עימו והצליח להכניעו תוך שהוא קושר אותו באמצעות חוט טלפון.

בבקשת המעצר ציינה עו"ד בן אהרון, כי "מסכת האירועים האלימה הופסקה באמצע אך ורק לאור תושייתם של הורי הקטינים, אומץ ליבם ומאבקם העיקש במשיב וכי לולא היו מתעוררים הורי הקטינים משנתם, סופם של מעשיו כלפי הקטינים – מי ישורנו".

[related-posts]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן